Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Επιδιώκεται η δημιουργία του εικαστικού έργου του κάθε φοιτητή παράλληλα με την γνώση που προκύπτει από την καλλιτεχνική έρευνα και τις προσωπικές του αναζητήσεις. Κατά την διαδικασία της καλλιτεχνικής έρευνας επιδιώκεται ο συνδυασμός της παράδοσης της καλλιτεχνικής πρακτικής με τις σύγχρονες και πολύμορφες αντιλήψεις στον τομέα των εικαστικών τεχνών.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Σχέδιο Ι & ΙΙ: Θεωρία και εμπειρία. Ιστορικό και Εννοιολογικό Σχέδιο.
Πότε ένα σχέδιο γίνεται αντικείμενο πλέον και όχι εικόνα;
Πώς μπορεί μια γραμμή να εγκαταλείψει το χαρτί και να γίνει "δράση";
Μπορεί ένα σχέδιο να πει μια ιστορία;
Αυτά τα ερωτήματα και πολλά άλλα θα καθοδηγήσουν την πορεία των εργασιών των φοιτητών–τριών. Ο κύκλος των δραστηριοτήτων για το σχέδιο στοχεύει στην κατανόηση της ιστορίας του σχεδίου ως θεμελίου της καλλιτεχνικής και όχι μόνο εκπαίδευσης στη νεωτερικότητα , αλλά και της σύγχρονης κατάστασής του ως της δυνατότητας παρουσίασης προσωπικών ιδεών και καινοτόμων νέων μορφών. Τα ιστορικά παραδείγματα της τέχνης, ο « εγκυκλοπαιδισμός» των παραπροιόντων του σχεδίου, η τυπογραφία και τα μη ισότιμα με την τέχνη μορφότυπα όπως είναι οι χάρτες, τα εκπαιδευτικά διαγράμματα, τα γραφικά των υπολογιστών καθώς και τα πάσης φύσεως αστικά σχήματα και μορφότυπα (σήματα- κώδικες) θα εισαχθούν ως πρότυπα για εβδομαδιαίες αναθέσεις και μεσοπρόθεσμες εργασίες.