ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ-ΔΙΚΑΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ-ΔΙΚΑΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ / CIVIL SERVICE EMPLOYMENT LAW-EDUCATION LAW
ΚωδικόςΕΛΕ47
ΣχολήΝομική
ΤμήμαΝομικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID100001689

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Νομικής (2024-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΕλεύθερη ΕπιλογήΕαρινό-5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ-ΔΙΚΑΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600143439

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΑμφιθέατρο ΝΟΕ
ΌροφοςΌροφος 3
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 320 (287)
ΗμερολόγιοThursdsay 08:00 to 10:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές με την ολοκλήρωση των μαθημάτων θα έχουν εικόνα των συνταγματικών και νομοθετικών κανόνων που διέπουν το δημοσιοϋπαλληλικό σώμα, των λειτουργιών της δημόσιας διοίκησης και των σύγχρονων εξελίξεων που συντελούνται στο πεδίο οργάνωσης της δημόσιας διοίκησης και ειδικότερα στον τομέα της κινητικότητας των δημοσίων υπαλλήλων. Θα έχουν την ευχέρεια επί τη βάσει των ανωτέρω να καταγράφουν τις εξελίξεις στη δημόσια διοίκηση, να τις αναλύουν, να τις αξιολογούν και να τις επεξεργάζονται υπό το φως του νομικού καθεστώτος των δημοσίων υπαλλήλων. Τα ίδια μαθησιακά αποτελέσματα επιδιώκονται και στον τμήμα που μαθήματος που αφορά την εκπαίδευση.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
Περιεχόμενο Μαθήματος
Περιγραφή και κριτική ανάλυση του συνταγματικού και νομοθετικού πλαισίου για το καθεστώς των δημοσίων υπαλλήλων και των καθηγητών πανεπιστημίου, της οργάνωσης και των λειτουργιών της δημόσιας διοίκησης και της εκπαίδευσης, των παθογενειών και των δυσλειτουργιών του δημοσιοϋπαλληλικού σώματος και του σώματος των εκπαιδευτικών λειτουργών με αναφορές στη θεωρία των οργανώσεων και την πολιτική θεωρία.
Λέξεις Κλειδιά
σύνταγμα, νομοθεσία, δημόσιοι υπάλληλοι, πανεπιστήμιο, ακαδημαϊκή ελευθερία, οργάνωση, διοίκηση, αποτελεσματικότητα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις45
Εργαστηριακή Άσκηση5
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων20
Συγγραφή εργασίας / εργασιών10
Σύνολο80
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση κατά τη διάρκεια του μαθήματος με βάση το διάλογο που αναπτύσσεται, από τις εργασίες που παρουσιάζουν οι φοιτητές στην αίθουσα, από τις πρακτικές ασκήσεις που τίθενται κατά την ώρα του μαθήματος, από την προφορική και γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
"1) ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΗΣ, ΒΑΣΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, 9η έκδ., 2017, ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΕΒΕ 2) Τάχος Αναστάσιος Ι., Δημόσιο υπαλληλικό δίκαιο, 4η/1996, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΚΚΟΥΛΑ ΕΕ, Κωδ: 25104
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Τάχου-Συμεωνίδη, Ερμηνεία Υπαλληλικού Κώδικα, β έκδ., 2007, Σάκκουλας Μακρυδημήτρη, Θεωρία των Οργανώσεων Μουζέλη, Οργάνωση και γραφειοκρατία Κτιστάκη, Εισαγωγή στη Δημόσια Διοίκηση
Τελευταία Επικαιροποίηση
15-07-2020