ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ AD HOC ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ Ι: ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ AD HOC ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ Ι: ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ / DESIGNING AN AD HOC OP LANGUAGE COURSE FOR ADULTS I: NEEDS ANALYSIS
Τίτλος στα ΓερμανικάEntwerfen von ad hoc OP Sprachkursen für Erwachsene I: Bedarfsanalyse
ΚωδικόςΑΚ0222
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Γνωστικό ΑντικείμενοΑ΄ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΠΠΔΕ 2
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600014189

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2020-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 15
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ AD HOC ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ Ι: ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600145515
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μαθησιακά Αποτελέσματα Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτήτριες και οι φοιτητές • θα αποκτήσουν δεξιότητες εφαρμογής των αποτελεσμάτων της ανάλυσης γλωσσικών αναγκών στην εκπαιδευτική διαδικασία • θα είναι σε θέση να σχεδιάζουν ad hoc προγράμματα γλωσσικής κατάρτισης • θα είναι σε θέση να ανταποκριθούν σε ένα κατεξοχήν ζητούμενο στην αγορά εργασίας σε πολυπολιτισμικά και πολυγλωσσικά περιβάλλοντα: προγράμματα γλωσσικής κατάρτισης
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ XΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΝΗΛΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ - Ερευνητική διαδικασία - Eρευνητικές υποθέσεις - Τα [ερευνητικά] εργαλεία ή όργανα -τρόποι μέτρησης) συλλογής της πληροφορίας ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ - Mοντέλα επικοινωνίας - SPEAKING (Hymes, 1974) - Ανάλυση γλωσσικών αναγκών (Richards, 2001)
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Σεμινάρια1506
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Ζαφειρόπουλος, Κ. , 2015/2. Πως γίνεται μία επιστημονική Εργασία. Επιστημονική έρευνα και συγγραφή εργασιών. Αθήνα: Εκδόσεις ΚΡΙΤΙΚΗ
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ (επιλεκτική) Abdullah, M. M. B., Koren, S. F., Muniapan, B., Parasuraman, B., & Rathakrishnan, B., 2009. Adult participation in self-directed learning programs. International Education Studies, 1(3), 66-72. Bortz J., Döring N., 2004. Forschungsmethoden und Evaluation für Human- und Sozialwissenschaftler. 4te überarbeitete Auflage. Berlin: Springer Verlag Huhta M., Vogt K., Johnson E., Tulkki H., Hall D. R., 2013. Needs Analysis for Language Course Design. A Holistic Approach to ESP, Cambridge: Cambridge University Press Richards, J. C., 2001. Curriculum development in language teaching. Cambridge: Cambridge University Press. ---------------------------------------- Αναστασιάδου, Σ. , 2012. Στατιστική και μεθοδολογία έρευνας στις κοινωνικές επιστήμες. Αθήνα: Εκδόσεις ΚΡΙΤΙΚΗ Δαφέρμος, Β., 2005. Κοινωνική στατιστική με το SPSS. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Ζήτη Κόκκος, Α., 2005. Εκπαίδευση Ενηλίκων: Ανιχνεύοντας το πεδίο. Αθήνα: Μεταίχμιο. Nόβα - Καλτσούνη, Χ., 2006. Μεθοδολογία Εμπειρικής Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες. Ανάλυση δεδομένων με τη χρήση του SPSS 13. Αθήνα: Εκδόσεις Gutenberg Παππάς, Θ., 2002. Η μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας στις ανθρωπιστικές επιστήμες. Αθήνα: Εκδόσεις Καρδαμίτσα Τοκατλίδου, Β., 2002. Γλώσσα, Επικοινωνία και Γλωσσική Εκπαίδευση. Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη Τσιώλης, Γ. , 2014. Μέθοδοι και τεχνικές ανάλυσης στην ποιοτική κοινωνική έρευνα. Αθήνα: Εκδόσεις ΚΡΙΤΙΚΗ Τσοπάνογλου Α., 2000. Μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας και εφαρμογές της στην αξιολόγηση της γλωσσικής κατάρτισης. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Ζήτη
Τελευταία Επικαιροποίηση
16-10-2017