ΜΟΝΤΑΖ ΙΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜΟΝΤΑΖ ΙΙΙ / FILM EDITING III
Κωδικός4ΜΟ2
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΑπόστολος Καρακάσης
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280007583

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 108
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό424

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜΟΝΤΑΖ ΙΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600154869

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΤμήμα Κινηματογράφου
ΌροφοςΌροφος 2
ΑίθουσαΣουίτες Μοντάζ (418)
ΗμερολόγιοΠαρασκευή 09:30 έως 12:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Γνώσεις βασικής ορολογίας μοντάζ, κεντρικών εννοιών καθώς και βασικές δεξιότητες χρήσης λογισμικού μοντάζ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα μπορούν να: 1. αναλύουν και να συνθέτουν (να μοντάρουν) σκηνές διάλογου 2. αναλύουν και να συνθέτουν (να μοντάρουν) σκηνές δράσης και σκηνές καταδίωξης 3. αναλύουν και να συνθέτουν (να μοντάρουν) ένα τρέιλερ ταινίας μυθοπλασίας ή ντοκιμαντέρ 4. αναλύουν και να συνθέτουν (να μοντάρουν) την ηχητική μπάντα μιας σκηνής
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
«Κανόνες» και «συνήθεις τρόποι» ντεκουπάζ-μοντάζ σε οικείες καταστάσεις και σε διάφορα είδη: Παράλληλη δράση, φλάσμπακ, "σεκάνς μοντάζ”. Οι μετακινήσεις της εστίασης και της οπτικής γωνίας στον κινηματογράφο μυθοπλασίας. Ανάλυση μοντάζ σε σκηνές διάλογου, σκηνές δράσης και σκηνές καταδίωξης. Μοντάζ τρέιλερ. Μοντάζ ήχου.
Λέξεις Κλειδιά
Μοντάζ, σκηνές διάλογου, σκηνές δράσης και σκηνές καταδίωξης. Μοντάζ τρέιλερ. Μοντάζ ήχου.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
  • προβολές
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Αναλύονται οπτικοακουστικά έργα, τα οποία "αποδομούνται" και συντίθενται στην τάξη με χρηση Τ.Π.Ε…
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,3
Εργαστηριακή Άσκηση120,4
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο90,3
Συγγραφή εργασίας / εργασιών90,3
Καλλιτεχνική δημιουργία210,7
Σύνολο903
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση γίνεται με την εκπόνηση δύο εργασιών: μίας γραπτής εργασίας ανάλυσης μίας σκηνής καθώς και μίας πρακτικής εργασίας που συνίσταται στο μοντάζ μίας σκηνής δράσης με δοσμένο βουβό υλικό και στη συνέχεια το σχεδιασμό & μοντάζ ήχου για την ηχητική επένδυση της ίδιας σκηνής. Στην αξιολόγηση συνυπολογίζεται η συμμετοχή στο μάθημα.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. Pinel, Vincent. Το μοντάζ. Πατάκης 2006. 2. Συλλογικό έργο. Το μοντάζ, Αιγόκερως 2003
Τελευταία Επικαιροποίηση
15-06-2020