Η ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΗ ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ / INFORMATION TECHNOLOGY IN ELT
ΚωδικόςΓλ3-473
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΠΠΔΕ ΙΙ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600006633

Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΗ ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600161635

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοPhilosophy (new)
ΌροφοςFloor 1
ΑίθουσαΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 107 (126)
ΗμερολόγιοTuesday 16:00 to 18:30
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Τα επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα για τους/τις φοιτητές/ήτριες είναι: Να μάθουν πώς μπορούν να ενσωματώσουν την Τεχνολογία των Πληροφοριών στη Γλωσσική Διδασκαλία. Να διερευνήσουν τρόπους με τους οποίους ο παγκόσμιος ιστός μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πηγή υλικού τόσο για τους/τις εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/ήτριες. Να σκεφθούν το πώς οι εκπαιδευτικοί μπορούν να εμπλέξουν τους/τις μαθητές/ήτριές τους σε on-line δραστηριότητες και παιχνίδια καθώς και σε επικοινωνία και συνεργασία με άλλες τάξεις από διάφορα μέρη του κόσμου.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι να παρουσιάσει σε μελλοντικούς δασκάλους της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας πώς μπορούν να ενσωματώσουν την Τεχνολογία των Πληροφοριών στη Γλωσσική Διδασκαλία. Το μάθημα θα προτείνει τρόπους με τους οποίους ο παγκόσμιος ιστός μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πηγή υλικού τόσο για τους/τις εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/ήτριες. Επίσης, θα αναλύσει το πώς οι εκπαιδευτικοί μπορούν να εμπλέξουν τους/τις μαθητές/ήτριές τους σε on-line δραστηριότητες και παιχνίδια καθώς και σε επικοινωνία και συνεργασία με άλλες τάξεις από διάφορα μέρη του κόσμου.
Λέξεις Κλειδιά
Διδασκαλία, Ξένες Γλώσσες, ΤΠΕ, Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι να παρουσιάσει σε μελλοντικούς δασκάλους της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας πώς μπορούν να ενσωματώσουν την Τεχνολογία των Πληροφοριών στη Γλωσσική Διδασκαλία.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,6
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων1084,3
Εξετάσεις30,1
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι φοιτητές αξιολογούνται με βάση τελική γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
How to Use the Internet in ELT, D. Teeler & Peta Gray, Longman, 2000 How to Teach English with Technology, G. Dudeney & N. Hockly, Longman Pearson, 2007 Technology Enhanced Language Learning: Connecting Theory and Practice, A. Walker& G. White, OUP, 2013 Language Learning with Technology, G. Stanley, CUP, 2013 Teaching with Technology: Internet and Tools, N. Peachey, CUP, 2012 The Internet and the Language Classroom: A Practical Guide for Teachers, G. Dudeney, CUP, 2007 The Internet, S. Windeatt et al, OUP, 2000 New Ways of Using Computers in Language Teaching, T. Boswood (ed.), TESOL, 1997 Factors influencing the adoption of the Internet as a teaching tool at foreign language schools, Cláudia B.M.J. Martinsa et al, ELSEVIER, 42:4, pp. 353–374
Τελευταία Επικαιροποίηση
04-02-2020