ΘΕΩΡΙΑ ΑΣΑΦΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΘΕΩΡΙΑ ΑΣΑΦΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ / Fuzzy Sets
Κωδικός0161
ΣχολήΘετικών Επιστημών
ΤμήμαΜαθηματικών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID40000305

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Μαθηματικών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 86
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογήςΕαρινό-5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΘΕΩΡΙΑ ΑΣΑΦΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600166753
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές: 1. θα έχουν κατανοήσει και θα μπορούν να εξηγούν τη διαφορά ανάμεσα στην έννοια του ασαφούς συνόλου και του κλασσικού συνόλου, 2. θα έχουν αποκτήσει ένα ικανοποιητικό επίπεδο γνώσης για τις θεμελιώδεις αρχές και τα μοντέλα της ασαφούς λογικής. 3. θα έχουν κατανοήσει την έννοια της ασαφούς σχέσης, 4. θα μπορούν να διακρίνουν πότε και γιατί εφαρμόζουμε ευφυείς τεχνικές σε ένα πραγματικό σύστημα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Η έννοια της στάθμης και αντιστάθμης. Ημιδακτύλιοι. Συστήματα De Morgan. Γεννήτριες Συναρτήσεις. Η έννοια του ασαφούς υποσυνόλου. Βασικές πράξεις στα ασαφή σύνολα. Διαμελισμός ασαφών συνόλων. Ευθεία και αντίστροφη εικόνα ασαφών υποσυνόλων μέσω απεικόνισης. Ενώσεις και τομές ασαφών συνόλων. Μ-ασαφή σύνολα. Η αρχή της επέκτασης. Η έννοια της ασαφούς σχέσης. Σύνθεση ασαφών σχέσεων. Είδη ασαφών σχέσεων. Ασαφείς σχέσεις ισοδυναμίας. Η έννοια του [0,1]-μόδουλου. Παραγωγή [0,1]-μοδούλων. Κορυφές. [0,1]-πεδία.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,3
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων1083,6
Εξετάσεις30,1
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή Τελική Εξέταση
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
- Ασαφή Σύνολα,Γ. Μποτζώρης-Β. Παπαδόπουλος, Εκδόσεις Σοφία , 2015 - Ασαφή Λογική, Χρήστος Τζιμόπουλος, Βασίλης Παπαδόπουλος, Εκδόσεις Ζήτη, 2013
Τελευταία Επικαιροποίηση
15-03-2020