ΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ / ANIMATION
Κωδικός7ΣΕ3
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΚλεονίκη Δρούγκα
Γνωστικό ΑντικείμενοΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600014745

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 38
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογής Υποχρεωτικό745

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600168306
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα: 1. γνωρίζουν τις ιδιαίτερες αφηγηματικές επιλογές που προσιδιάζει το animation. 2. γνωρίζουν και θα εφαρμόζουν τεχνικές σεναρίου animation.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα επιχειρεί να εξοικειώσει τους φοιτητές /τριες με τις τεχνικές της αφήγησης στις ταινίες εμψύχωσης και να τους ενθαρρύνει στη συγγραφή σεναρίων για animation. Ο εβδομαδιαίος προγραμματισμός διαμορφώνεται ως εξής: Εβδομάδα 1: εισαγωγή στην ιστορία του animation-χαρακτηριστικά αφήγησης στις ταινίες εμψύχωσης. Εβδομάδα 2: σχολές animation. Εβδομάδα 3: παρακολούθηση ταινιών, συζήτηση και άσκηση γραφής: ο Χαρακτήρας/Ήρωες και Αντιήρωες. Εβδομάδα 4: παρακολούθηση ταινιών, συζήτηση και άσκηση γραφής, 1η πράξη, καταλύτης. Εβδομάδα 5: Φεστιβάλ Κινηματογράφου Εβδομάδα 6: παρακολούθηση ταινιών, συζήτηση και άσκηση γραφής, 2ο μέρος πλοκή. Εβδομάδα 7: παρακολούθηση ταινιών, συζήτηση και άσκηση γραφής, 2ο μέρος πλοκή. Εβδομάδα 8: παρακολούθηση ταινιών, συζήτηση και άσκηση γραφής, 3ο μέρος, επίλυση. Εβδομάδα 9: παρακολούθηση ταινιών, συζήτηση και άσκηση γραφής. Εβδομάδα 10: επαφή με δημιουργούς ταινιών animation. Εβδομάδα 11-13: παρουσιάσεις εργασιών
Λέξεις Κλειδιά
εμψύχωση, animation, αφήγηση, κινούμενα σχέδια, χαρακτήρες, πλοκή
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις581,9
Συγγραφή εργασίας / εργασιών461,5
Καλλιτεχνική δημιουργία461,5
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Ο βαθμός αποτελεί συνισταμένη δυο παραμέτρων: 1. της γραπτής εργασίας και της παρουσίασής της 40% 2. της ενεργούς συμμετοχής των φοιτητών στο μάθημα και των εργασιών/ προόδων κατά τη διάρκεια του εξαμήνου 60%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Βασιλειάδης Γ. (2006). ANIMATION, Ιστορία και Αισθητική του Κινούμενου Σχεδίου, Αιγόκερως.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Βαλούκος Στ. (2006). Το σενάριο, Αιγόκερως. Καλογεροπούλου - Kallas Χ. (2006). Σενάριο, η τέχνη της αφήγησης και της επινόησης στον κινηματογράφο. Νεφέλη. Καλογεροπούλου - Kallas Χ. (2009). Bio/Pic οι ζωές των λίγων. Πατάκης. Campbell J. (2001). O ήρωας με τα χίλια πρόσωπα. Ιάμβλιχος. Field S. (1986). Σενάριο. Κάλβος.
Τελευταία Επικαιροποίηση
01-10-2020