DIGITAL STORYTELLING IN TRAVEL AND TOURISM

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςDIGITAL STORYTELLING IN TRAVEL AND TOURISM / DIGITAL MEDIA IN TRAVEL AND TOURISM
ΚωδικόςDIM109
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΔημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΦανή Γαλατσοπούλου
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013104

Πρόγραμμα Σπουδών: Master of Arts in Digital Media, Communication and Journalism-R

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 20
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΕπιλογής2110
ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΕπιλογής Κατεύθυνσης2110
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΡΙΣΕΩΝ Επιλογής2110

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςMOBILE TRAVEL JOURNALISM
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600175516
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
This course provides students with a broad understanding of the global tourism sector, the latest trends in the travel industry and the role of travel Journalism before and during the COVID-19 pandemic. It also focuses on the new challenges and global issues that will affect travel and travel writing in the post-pandemic era and will explore travel journalism's capacity for awareness raising. The course offers a combination of theory, case studies, workshops and hands-on practical exercises aimed at exploring new forms of travel communication through digital media. Course Objectives • Understand the role of digital media in travel and tourism. • Recognize, understand, analyze, and discuss the travel article typology. • Recognize the structure and narrating techniques of travel stories. • Gain knowledge about tools and techniques for mobile writing, editing, and publishing. • Appreciate the role of travel journalism and travel User Generated Content (UGC) in communicating culture, understanding and respecting the ‘Others’, and promoting a sustainable and responsible travel lifestyle.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Podcast
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Άσκηση Πεδίου
Εκπόνηση μελέτης (project)
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Cocking, B. (2020): Travel Journalism and Travel Media. Palgrave Macmillan. Cocking, B. (2009): ‘Travel Journalism’, Journalism Studies, Vol 10 (1), 54-68. Day Good, K. (2013). ‘Why we travel: Picturing global mobility in user-generated travel journalism’ Media. Culture and Society, 35(3), 295–313. Fürsich, E. (2002). How can global journalists represent the ‘other’? A critical assessment of the cultural studies concept for media practice’ Journalism, 3(1), 57–84. Fürsich, E., & Kavoori, A. P. (2001). Mapping a critical framework for the study of travel journalism. International Journal of Cultural Studies, 4(2), 149–171. Hanusch, F. (2019). Journalistic roles and everyday life. Journalism Studies, 20(2), 193–211. Hanusch, F., Fürsich, E. (2014) Travel Journalism. Palgrave Macmillan. Hsial, K., Lu, H.-P., & Lan, W.-C. (2013). The influence of the components of storytelling blogs on readers’ travel intentions. Internet Research, 23, 160–182. Mansfield, C. (2017). ‘Travel writing in place branding–a case study on Nantes’, Journal of Tourism. Heritage & Services Marketing, 3(2), 1–7. McGaurr, L. (2015). Environmental Communication and Travel Journalism. NY: Routledge. Pan, B., MacLaurin, T., & Crotts, J. C. (2007). Travel blogs and the implications for destination marketing. Journal of Travel Research, 46(1), 35–45. Urry, J. and Larsen, J. (2011) The Tourist Gaze 3.0. London: Sage. Youngs, T. (2013). The Cambridge introduction to travel writing. Cambridge and New York: Cambridge University Press.
Τελευταία Επικαιροποίηση
14-02-2021