ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ / Prosthodontic Treatment Within Interdisciplinary Dental Care
Κωδικός100705S
ΣχολήΕπιστημών Υγείας
ΤμήμαΟδοντιατρικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΒασιλική Αναστασιάδου-Βελλιάδου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID240000675

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Οδοντιατρικής (2010-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 24
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογής742

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600175935

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΟδοντιατρικής
ΌροφοςΌροφος 2
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ Γ 2ΟΥ ΟΡΟΦΟΥ (65)
ΗμερολόγιοΠέμπτη 17:00 έως 19:00
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα: έχουν προετοιμαστεί για λήψη αποφάσεων κατά την κλινική πράξη, είναι ικανοί να προσδιορίζουν προτεραιότητες σχετικά με τη διάγνωση, πρόγνωση, και αποκατάσταση, σε όλες τις ηλικιακές ομάδες ασθενών, έχουν εξοικειωθεί με την έννοια της συνολικής αντιμετώπισης των ασθενών αυτών.
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Προσδιορισμός των εννοιών ‘ανάγκη’ & ‘απαίτηση’ για θεραπεία, ανίχνευση προτεραιοτήτων. Αρχές ελάχιστης παρέμβασης στην οδοντιατρική, ακεραιότητα μύλης, αισθητική, πόνος & άνεση, λειτουργικοί περιορισμοί, λήψη απόφασης, αξιολόγηση δοντιών ανάλογα με τη στρατηγική τους θέση, διαχείριση ασθενών σε σχέση με την έκταση και την εντόπιση των νωδοτήτων, διατήρηση δοντιών vs τοποθέτηση εμφυτευμάτων. Η βήμα προς βήμα προετοιμασία του στόματος σε σχέση με τις θεραπευτικές επιλογές. Επικοινωνία/ αλληλεπίδραση με τον ασθενή: Ανάγκη/απαίτηση σε σχέση με το κόστος/όφελος, Παρουσίαση προτεινόμενου σχεδίου θεραπείας και εναλλακτικών. Πρόγνωση και συντήρηση. Επιμόρφωση ασθενή και φροντιστή. Νομικά/δεοντολογικά ζητήματα. Εξερεύνηση εναλλακτικών προσεγγίσεων ανάλογα με την αναλογία κόστους/οφέλους. Η συνολική προσέγγιση και η διερεύνηση παραγόντων που επηρεάζουν την προσθετική αποκατάσταση, Μεταβολές της χημειο-αισθητηριακής ισορροπίας του οργανισμού, διατροφικές ανάγκες/επάρκεια & προσθετικός ασθενής; Παραπομπή/ συνεργασία με τον ειδικό. Αξιοποίηση σύγχρονων υλικών και τεχνικών, διαχείριση μαλακών ιστών και σύγχρονες αποτυπωτικές και κατασκευαστικές τεχνικές.
Λέξεις Κλειδιά
προσθετική, διεπιστημονικότητα, συνολική οδοντιατρική φροντίδα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις522
Σύνολο522
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
21-02-2020