ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ IV

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ IV / SET AND COSTUME DESIGN VII
Κωδικός8ΣΓ1
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΑντώνιος Δαγκλίδης
Γνωστικό ΑντικείμενοΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006009

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 17
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογής Υποχρεωτικό845

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ IV
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600177315
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • 4ΣΓ1 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • 6ΣΓ1 ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ VI
  • 7ΣΓ1 ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ ΙΙΙ
  • 7ΣΓ2 ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΙΙΙ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορούν να εικονοποιούν σκηνογραφικά ένα κείμενο χειριζομενοι την σκηνογραφια σαν εμβαθυνση στο ιδιο το κειμενο και τον τροπο ζωής που παρουσιαζει, σαν ερευνα των ιστορικών και κοινωνικων παραμετρων και καλλιτεχνικων επιλογων της εποχης του κείμενου και σαν μέσο αποσαφήνισης,προβολής και ενίσχυσης της σκηνοθετικής πρόθεσης.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
. Από το κείμενο στην εικόνα και το χώρο - οι φοιτητές ασκούνται πάνω σε ένα κείμενο μεγάλης έκτασης (μυθιστόρημα) Οι φοιτητές θα πρέπει τελικά να κάνουν συνολικές σκηνογραφικές ερευνώντας όλους τους χώρους του κειμένου στις διαφορετικές χρονικά στιγμές και επισης για όλα τα πρόσωπα που εμφανιζονται στο κείμενο. Να προσεγγίσουν την ατμόσφαιρα ,το ενιαίο εικαστκό ύφος και να υπηρετησουν μια υποθετική σκηνοθετική αντίληψη Επισης εκτελούν μια πληρη σκηνογραφική μελετη ενος σημαντικού και βασικού χώρου του κείμενου εκτελωντας όλα τα απαραιτητα σχεδια,τρισδιαστατες απεικονισεις του και την τελικη πλαστική μακέτα Τα μαθήματα συγκροτούνται από παρουσιάσεις του διδάσκοντος,από διαλέξεις εξωτερικών συνεργατών,από επισκέψεις σε χώρους και εκθέσεις,παρακολούθηση προβολών σχετικών ταινιών και από τακτικές παρουσιάσεις της πορείας επεξεργασίας των εργασιών των φοιτητών
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,3
Εργαστηριακή Άσκηση301
Άσκηση Πεδίου100,3
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων100,3
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο200,7
Καλλιτεχνική δημιουργία411,4
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Καλλιτεχνική ερμηνεία και έκφραση.Γνώση των συνθηκών και πλαισίων που προσδιορίζουν το αποτέλεσμα της καλλιτεχνικής έκφρασης.Κατάθεση της εργασίας στο τέλος εξαμήνου.Ο βαθμός της εργασίας προσδιορίζεται κατα 60% απο την ποιότητα της καταθετημένης εργασίας και κατα 40% απο την προφορική της παρουσίαση απο τον φοιτητή.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. Payne, Winakov, Farrell, Beek, Ενδυματολογία Ιστορία της Ενδυμασίας, Εκδόσεις Ίον. 2. Gombrich, G.H., Το Χρονικό της Τέχνης, ΜΙΕΤ, 2006. 3. Φωτόπουλος Δ., Το Ένδυμα στην Αθήνα στο Γύρισμα του 20ου Αιώνα, Ε.Λ.Ι.Α., 2000.
Τελευταία Επικαιροποίηση
18-06-2021