Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Cory Mark & Barbara Haggh (1981), «Hörspiel as Music: Music as Hörspiel: The Creative Dialogue between Experimental Radio Drama and Avant-Garde Music», German Studies Review, τόμ. 4, αρ. 2, 257-279
Crook Tim (1999), Radio Drama. Theory and Practice, Λονδίνο & Νέα Υόρκη: Routledge
Drakakis John (επιμ.)(1981), British Radio Drama, Cambridge: Cambridge University Press
Hand Richard J. & Mary Traynor (2011), The Radio Drama Handbook. Audio Drama in Context and Practice, Νέα Υόρκη: Continuum
Huwiler Elke (2005), «Storytelling by Sound: A Theoretical Frame for Radio Drama Analysis», The Radio Journal – International Studies in Broadcast and Audio Media, τόμ. 3, αρ. 1, 45-59
McLeish Robert (1994), Radio Production: A Manual for Broadcasters, Oxford: Focal Press
Shingler Martin & Cindy Wieringa (1998), On Air; Methods and Meanings of Radio, Λονδίνο: Arnold
Το ραδιόφωνο στην Ελλάδα (2006), σειρά Τετράδια Επικοινωνίας 6, Αθήνα: Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων (Ι.Ο.Μ.)
Αθανασοπούλου Ρένα (2010), Το ραδιοφωνικό θέατρο στην Ελλάδα. Αρχή και καθιέρωση. 1939-1953, Bέροια: Εκδόσεις Renavox
Ανδρικάκης Αντώνης, Γιώργος Ι. Μανιάτης, Μαργαρίτα Μυτιληναίου (επιμ.) (2008), Εβδομήντα χρόνια Ελληνική Ραδιοφωνία, Αθήνα: Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση ΑΕ
Βερβεροπούλου Ζωή (1998), «Η θεατρική πρόσληψη ως ακρόαση και τηλεθέαση», Θεατρογραφίες, Επιθεώρηση του Κέντρου Σημειολογίας του Θεάτρου 1 (Μάρτιος), 52-57
Καμηλάρη Έλενα (2008), «Ραδιοφωνικές διασκευές του Ιάκωβου Καμπανέλλη», Παράβασις 8, 127-151
Καμηλάρη Έλενα (2011), «H λειτουργία της φωνής στο ραδιοφωνικό θέατρο: οι θεατρικές διασκευές του ΕΙΡ (1953-1967)», στο Γρηγόρης Ιωαννίδης (επιμ.), Πρακτικά της Διημερίδας στη Μνήμη της Αγνής Μουζενίδου: «Ο Ηθοποιός κι η Τέχνη της Υποκριτικής: Θεωρία και Πράξη, Παρελθόν και Μέλλον», Αθήνα: Ergo, 433-443
Καμηλάρη Έλενα (2014), «Τάσεις αυτοαναφορικότητας στις ραδιοφωνικές διασκευές θεατρικών έργων για το ΕΙΡ (1953-1967)», στο Γωγώ Κ. Βαρζελιώτη (επιμ.), Πρακτικά Επιστημονικού Συνεδρίου. Από τη χώρα των κειμένων στο βασίλειο της σκηνής, Αθήνα: Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 527-533
Καμηλάρη Έλενα (2017), «Ζητήματα εστίασης στις ραδιοφωνικές διασκευές θεατρικών έργων για το Ε.Ι.Ρ. κατά την περίοδο 1954-1967», στο Αλεξία Αλτουβά – Μαρία Σεχοπούλου (επιμ.), Παγκόσμιο Θέατρο: Πράξη – Θεωρία – Δραματουργία. Πρακτικά Επιστημονικής Συνάντησης αφιερωμένης στα 300 χρόνια από τη γέννηση του Denis Diderot, Αθήνα: Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών / Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 371-386
Κάρτερ Γιώργος (2004), Ελληνική ραδιοφωνία-τηλεόραση, Αθήνα: Καστανιώτης
Πούχνερ Βάλτερ (1984), «Στόχοι και μέθοδοι της διερεύνησης του ραδιοφωνικού ακροατηρίου. Η στατιστική της ακροαματικότητας του θεατρικού έργου στο ραδιόφωνο», στο Ευρωπαϊκή Θεατρολογία: Ένδεκα Μελετήματα, Αθήνα: Ίδρυμα Γουλανδρή-Χορν, 335-471
Τσατσούλης Δημήτρης (2007), «Παίγνια και ήχοι επί σκηνής και από ραδιοφώνου. Με αφορμή δέκα μονόπρακτα και πέντε ραδιοδράματα του Γιώργου Μανιώτη», Σημεία γραφής – Κώδικες σκηνής στο νεοελληνικό θέατρο, Αθήνα: Νεφέλη, 258-277