ΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ-ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ 2

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ-ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ 2 / Drawing with Analogue and Digital Media- Illustration and Narration 2
ΚωδικόςΥΚΣΑΨ2
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΓεώργιος Κατσάγγελος
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600018205

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 20
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΝΕΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝΚαλλιτεχνικό427

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ-ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ 2
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600181580
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΥΚΒΣΧ ΣΧΕΔΙΟ ΕΚ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ -ΒΑΣΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
  • ΥΚΣΧΤ ΣΧΕΔΙΟ-TAGS ΚΑΙ FONTS
  • ΥΚΣΑΨ1 ΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ - ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ 1
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές, με την ολοκλήρωση του μαθήματος, αναμένεται, να Επικοινωνούν με Εικαστικά εργαστηριακά παραδείγματα, να οργανώνουν “μοντέλα” εικονικής Δράσης και Πλοκής Αφήγησης με Αναλογικά και Ψηφιακά Μέσα, καθώς και να παρουσιάζουν αυτοδύναμα παραδείγματα “conceptArt”, με χρήση Αναλογικών και Ψηφιακών Εργαλείων, βασίζοντας τις ̈πρακτικές” τους στα Εκφραστικά, Αντιληπτικά, Ψυχολογικά και Κοινωνιολογικά Χαρακτηριστικά,της κάθε πιθανής Έκφανσης των περιόδων Χρονικής Αναφοράς, της εκάστοτε Εικαστκής/Πολυμεσικής “αφήγησης”.
Θα είναι σε θέση να αναπτύξουν την Προσωπική Εικαστική Αφηγηματική “δεξιότητα”, την επεξεργασία μιας Νέας Εικαστικής Ιδέας με απλά “αναλογικά” μέσα, ή, και, την παρουσίαση “απλών”, “καθημερινών”, ή, και “πολύπλοκων” ΑΦΗΓΗΣΕΩΝ, με πιθανούς, ΝΕΟΥΣ, περίτεχνους τρόπους, χρησιμοποιώντας τα “κλασσικά” Εικαστικά μέσα αλλά και τα Νέα Εικαστικά Ψηφιακά Εργαλεία και Τεχνικές.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
ΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ, ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ 1 - "CONCEPT ART" Επιλογή και Διατύπωση σκεπτικού (concept) για ένα από τα παρακάτω θέματα: •«Άλωση της Θεσσαλονίκης από τους Νορμανδούς» •«Επανάσταση των Ζηλωτών της Θεσσαλονίκης» •«Κρητικοί τοξότες, οι τελευταίοι υπερασπιστές της Κωνσταντινούπολης» •«Θεσσαλονίκη, η Γοργόνα αδερφή του Μεγαλέξανδρου» Παραδοτέα εργασία ΕΞΑΜΗΝΟΥ αποτελούμενη από: •Δακτυλογραφημένη εκδοχή της προσωπικής «Ιστορίας»/Πρόλογος. •Έγχρωμος Χάρτης «Ιστορίας»/ Σκαρίφημα συμβάντων. •Τυπολογία «εποχής» (κτίρια, ενδυμασία κλπ).* •Προσχέδια/εικονογραφήσεις Ηρώων (outline φιγούρας/προσώπου).* •Γενικά πλάνα «σκηνών δράσης» (από 5, έως 15 «σκηνές»), * •Γραπτή «αιτιολόγηση» Εννοιολογικών επιλογών και Εικαστικών λύσεων. •Προπλάσματα «φιγούρας» και «προσώπου» (τεμάχια 2). ΤΕΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ: 1.COMIC vs 2.GAME. 1. STORYBOARD/COMIC: Εικονογράφηση 7 σελίδων "Ιστορίας"/"διάλογων" - Σελιδοποίηση. 2. Game Board - "Πιόνια" - Κανόνες Παιχνιδιού - Παραγωγή/"Συσκευασία Παρουσίασης".
Λέξεις Κλειδιά
"CONCEPT ART"-COMIC-GAME: «Άλωση της Θεσσαλονίκης από τους Νορμανδούς» •«Επανάσταση των Ζηλωτών της Θεσσαλονίκης» •«Κρητικοί τοξότες, οι τελευταίοι υπερασπιστές της Κωνσταντινούπολης» •«Θεσσαλονίκη, η Γοργόνα αδερφή του Μεγαλέξανδρου»
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σεμινάρια
Εργαστηριακή Άσκηση
Άσκηση Πεδίου
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο
Διαδραστική διδασκαλία στο Υπολογιστικό Κέντρο
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων
Εκπόνηση μελέτης (project)
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Καλλιτεχνική δημιουργία
Άλλο / Άλλα
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συμμετοχή στο Μάθημα, Εργασίες Εξαμήνου και Δημόσια Παρουσίασή τους. Εξέταση του καλλιτεχνικού έργου των φοιτητών.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. “Η Αλωση της Κωνσταντινούπολης”, Εκδόσεος ΠΑΠΑΔΗΜΑ, Συγγραφέας: STEVEN RUNCIMAN, ISBN: 978-960-206-479-5. 2. “GRAPHIC DESIGN”, Εκδόσεις GRAMMA, Συγγραφέας: Πάνος Κωνσταντόπουλος, ISBN: 960 867 53 40.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Παραπομπές σε Καλλιτεχνικά Εργα: COMIC, Επιτραπέζια Παιχνίδια, Animations και Computer Games.
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-11-2020