ΕΛΛΗΝΙΚΑ Β΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΛΛΗΝΙΚΑ Β΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ / GREEK 2nd SEMESTER
Κωδικός12ΥΞΒ1
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΟικονομικών Επιστημών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΓεωργία Γαβριηλίδου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID100001412

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών (2013-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 3
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό210,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΛΛΗΝΙΚΑ Β΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600190976
Τρόπος Παράδοσης
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να κατανοήσουν λεξιλόγιο, δομή και περιεχόμενο απλών επιστημονικών καθώς και πιο και ειδικών κειμένων, θα είναι εξοικειωμένοι με τη βασική δομή τους και τις βασικές τεχνικές συγγραφής για να μπορέσουν να συντάξουν εργασίες ή δοκίμια όταν τους ζητηθεί.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα Ελληνική Γλώσσα Αλλοδαπών Φοιτητών Β’ εξαμήνου (επίπεδο Γ1.2) τα είδη κειμένων με τα οποία ασχολούνται οι φοιτητές είναι εκλαϊκευμένα επιστημονικά άρθρα από τον τύπο και περιοδικά ειδικού ενδιαφέροντος (π.χ. Focus, BHMA science κτλ.). Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να: • διακρίνουν το λόγιο από το λαϊκό ύφος Στο μάθημα Ελληνική Γλώσσα Αλλοδαπών Φοιτητών Β’ εξαμήνου (επίπεδο Γ1.2) τα είδη κειμένων με τα οποία ασχολούνται οι φοιτητές είναι εκλαϊκευμένα επιστημονικά άρθρα από τον τύπο και περιοδικά ειδικού ενδιαφέροντος (π.χ. Focus, BHMA science κτλ.). Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να: • διακρίνουν το λόγιο από το λαϊκό ύφος • κατανοούν και να παράγουν κείμενα έκφρασης γνώμης για θέματα γενικότερου διεπιστημονικού ενδιαφέροντος • αναγνωρίζουν και να χρησιμοποιούν στοιχεία της μορφολογίας και της σύνταξης της ελληνικής που απαντώνται στον ακαδημαϊκό λόγο και ιδιαίτερα μετοχές παθητικού ενεστώτα (-όμενος, -ώμενος,-έμενος, -ούμενος) και παθητικού παρακειμένου καθώς και τη διάκριση της χρήσης τους (πχ. απασχολημένος- απασχολούμενος) , ρήματα με δεύτερο συνθετικό (-έχω, -θέτω, -καλώ, -λαμβάνω) , παραγωγή και σύνθεση ουσιαστικών (αντι- από- μετα- παρα- ) και ρημάτων (-ποιώ, -γράφω), επιρρήματα σε –ως και –α
Λέξεις Κλειδιά
ακαδημαϊκός λόγος, άρθρα γνώμης, λόγιο και λαϊκό ύφος, επιστημονικό κείμενο
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Προβολή φωτογραφιών, βίντεο, πολυμεσικού υλικού, παρουσιάσεων power point σχετικού με το θέμα του μαθήματος.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,4
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Γλωσσική διδασκαλία, διαδραστικός τρόπος διδασκαλίας
Σύνολο391,4
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση των 4 γλωσσικών δεξιοτήτων (κατανόηση και παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου) σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες -Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment 2001. Council of Europe, Cambridge University Press, ηλ. διευθ. http://www.coe.int/t/dg4/education/elp/elp-reg/Source/Key_reference/CEFR_EN.pdf.Κατά τη διάρκεια του μαθήματος υπάρχει δυνατότητα διαμορφωτικής αξιολόγησης λόγω του διαδραστικού χαρακτήρα της διδασκαλίας.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-01-2022