ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ / ENGLISH LANGUAGE AND TERMINOLOGY
ΚωδικόςΥ36
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΑγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΚλεοπάτρα Κοντούλη
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID20000956

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών (2014-2024)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 90
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΞένη Γλώσσα745

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600198450
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Κατανόηση αυθεντικών κειμένων της ειδικότητας του Αγρονόμου Tοπογράφου Μηχανικού. Χρήση της Αγγλικής Γλώσσας για συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα, επικοινωνία με συναδέλφους τους του εξωτερικού, παρακολούθηση διαλέξεων Αγγλόφωνων επιστημόνων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Surveying and Mapping 2. Geographic Information Systems 3. The Stadia 4. The Stadia (Part 2) 5. A view of the future of research in Geodesy 6. A view of the future of research in Geodesy (Part 2) 7. A Systems Approach to Land Registration and Cadastre 8. Hydrography 9. Space-based Topographic Operations Global Positioning Satellites (GPS)
Λέξεις Κλειδιά
Αγγλική Γλώσσα, Τεχνική Ορολογία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Διδασκαλία εξ αποστάσεως με χρήση της πλατφόρμας ZOOM.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Συγγραφή εργασίας / εργασιών41
Εξετάσεις3
Σύνολο83
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συμμετοχή στο μάθημα κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου & υποβολή γραπτής εργασίας.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
The American Heritage® Dictionary of the English Language, Fourth Edition copyright ©2000 by Houghton Mifflin Company. Updated in 2003. Published by Houghton Mifflin Company. The Columbia Electronic Encyclopedia® Copyright © 2007, Columbia University Press. www.cc.columbia.edu/cu/cup/ Sci-Tech Dictionary, McGraw-Hill Dictionary of Scientific and Technical Terms. Copyright © 2003 http://mysite.du.edu/~jcalvert/astro/stadia.htm http://www.britannica.com/eb/article-9396653/GIS http://www.swpp.co.uk http://www.highbeam.com Science and Technology Encyclopaedia, McGraw Hill Professional http://rst.gsfc.nasa.gov/Sect11/Sect11_6.html Nordic Journal of Surveying and Real Estate Research VOL 1, 2004 http://cddis.nasa.gov/vlbi_summary.html
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-12-2020