Αραβικά VΙΙΙ Β2

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑραβικά VΙΙΙ Β2 / Arabic VΙΙΙ Β2
ΚωδικόςΕΠ015
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΘεολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΑγγελική Ζιάκα
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600012779

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 6
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό Κατ' ΕπιλογήνΕαρινό-4

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑραβικά VΙΙΙ Β2
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600198579

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΘεολογική
ΌροφοςΌροφος 3
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ Δ (100)
ΗμερολόγιοΔευτέρα 12:00 έως 14:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Υ105 Αραβικά I Α1
  • Υ205 Αραβικά II Α1
  • Υ405 Αραβικά IV Α2
  • ΕΠ012 Αραβικά V Β1
  • ΕΠ013 Αραβικά VΙ Β1
  • ΕΠ014 Αραβικά VΙΙ Β2
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές που ολοκλήρωσαν επιτυχώς το μάθημα είναι σε θέση να: -χειρίζονται με ευκολία την ορολογία της αραβικής γραμματικής και συντακτικού -χρησιμοποιούν ειδικούς όρους και παράγουν ορισμούς όταν χρειάζεται -συνειδητοποιούν τη σημασία της σύγχρονης πρότυπης αραβικής γλώσσας ως μέσο επικοινωνίας -παράγουν πλαγιότιτλους για παραγράφους -συγγράφουν την περίληψη κειμένων σε θεολογικά και άλλα θέματα -μεταφράζουν μέτριου μήκους κείμενα σε θεολογικά και άλλα θέματα -συνθέτουν συνεκτικές εργασίες σε σχετικά θέματα -επικοινωνούν προφορικά για αυτά τα θέματα
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι η εμβάθυνση της γνώσης της Σύγχρονης Πρότυπης Αραβικής γλώσσας (Modern Standard Arabic). Πιο συγκεκριμένα, στη διάρκεια του μαθήματος θα ολοκληρωθεί η μελέτη του αραβικού ρήματος σε όλες τις συζυγίες του, καθώς και της παθητικής φωνής και της υποτακτικής και της προστακτικής τόσο για τα ομαλά όσο και για τα ανώμαλα ρήματα. Οι φοιτητές θα εργαστούν για να εμπεδώσουν όλα τα βασικά γραμματικά φαινόμενα της αραβικής γλώσσας που διδάχθηκαν στα προηγούμενα μαθήματα αραβικών, και τέλος θα εισαχθούν στις υποθετικές προτάσεις. Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να κατανοούν και αποδίδουν σωστά στα Ελληνικά μέτριου μήκους αραβικά κείμενα για διάφορα θέματα που σχετίζονται με την σύγχρονη ζωή, το Ισλάμ και τον διαθρησκειακό διάλογο, αναγνωρίζοντας τις γραμματικές και συντακτικές δομές των προτάσεων, και να χρησιμοποιούν αραβικά-αγγλικά λεξικά για να εξερευνούν τις ερμηνείες ομόριζων λέξεων
Λέξεις Κλειδιά
αραβική γλώσσα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση Power Points κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Συνεργασία με φοιτητές μέσω elearning και webmail.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις602,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων381,5
Εξετάσεις20,1
Σύνολο1004
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εξατάσεις (γραπτές-προφορικές)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
• Μαθαίνω Αραβικά (Γ), Suhad Nierat, Διαθέτης (Εκδότης): ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΕΝΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ, • Κουργιώτης, Η αραβική γραμματική για Έλληνες
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Eckehard Schulz, Günther Krahl,Wolfgang Reuschel, Standard Arabic, An Elementary-Intermediate Course textbook, Cambridge 2000
Τελευταία Επικαιροποίηση
13-12-2021