Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα στοχεύει στο να δώσει την ευκαιρία στο/στη φοιτητή/τρια να γνωρίσει βασικά στοιχεία της χοροθεραπείας μέσα από την πρακτική και τη θεωρητική επεξεργασία. Να τον/την καταστήσει ικανό/ή να αποκτήσει καλύτερη αυτογνωσία και μεγαλύτερη ευχέρεια ερμηνείας της συμπεριφοράς του και του περιβάλλοντός του.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής /τρια θα είναι σε θέση:
• Να γνωρίζει τις βασικές θεωρητικές βάσεις της χοροθεραπείας και της πρακτικής της
• Να μπορεί να εστιάζει και να κατανοεί καλύτερα τα συναισθήματά του
• Να παρατηρεί με μεγαλύτερη προσοχή και να κατανοεί καλύτερα τις συμπεριφορές του “περιβάλλοντός” του.
Περιεχόμενο Μαθήματος
- Διατύπωση στόχων, τεχνικών και διαδικασιών διδασκαλίας του μαθήματος/ πρώτη γνωριμία της «ομάδας» μέσω πρακτικής άσκησης αναγνώρισης συναισθημάτων
- Βασικές έννοιες και αρχές της χοροθεραπείας.
- Το θεωρητικό υπόβαθρο και η πρακτική της Trudi Schoop (μία από τις πρώτες χοροθεραπεύτριες)
- Πρακτική της χοροθεραπείας σύμφωνα με το μοντέλο της Schoop (1ο μάθημα)
- Πρακτική της χοροθεραπείας σύμφωνα με το μοντέλο της Schoop (2ο μάθημα)
- Το θεωρητικό υπόβαθρο και η πρακτική της Liljan Espenak (μία από τις πρώτες χοροθεραπεύτριες)
- Πρακτική της χοροθεραπείας σύμφωνα με το μοντέλο της Espenak (1ο μάθημα)
- Πρακτική της χοροθεραπείας σύμφωνα με το μοντέλο της Espenak (2ο μάθημα)
- Σύστημα ανάλυσης και ερμηνείας της κίνησης του Rudolf von Laban
- Πρακτική της χοροθεραπείας σύμφωνα με το μοντέλο του Laban (1ο μάθημα)
- Πρακτική της χοροθεραπείας σύμφωνα με το μοντέλο του Laban (2ο μάθημα)
- Πρακτική της χοροθεραπείας σύμφωνα με το μοντέλο του Laban (3ο μάθημα)
- Αυτοσχεδιασμός και ο ρόλος του αυτοσχεδιασμού στη χοροθεραπευτική πράξη.