ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ι

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ι / HISTORY OF MODERN GREEK EDUCATION I
ΚωδικόςΒ.1.515
ΣχολήΠαιδαγωγική
ΤμήμαΕπιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΙφιγένεια Βαμβακίδου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID80000236

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600199966
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ανάπτυξη κριτικής ικανότητας
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αναλύονται οι κύριες φάσεις της ιστορικής διαδρομής της νεοελληνικής εκπαίδευσης από τη γένεση του νέου ελληνισμού ως τις μέρες μας (1204-2000).Το μάθημα βασίζεται κυρίως στη μελέτη και ερμηνεία των σημαντικότερων τάσεων της νεοελληνικής εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της Οθωμανοκρατίας και ειδικά στην αποτίμηση της συμβολής των Ελλήνων λογίων στην ανύψωση της πνευματικής στάθμης του ελληνικού έθνους και στις προτάσεις τους για την επίλυση του γλωσσικού ζητήματος, θέματα, τα οποία συνεχίζουν να αναφύονται και μετά από την ίδρυση του ελληνικού κράτους.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις26
Σεμινάρια24
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων30
Σύνολο80
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Κριτήρια Ιστορικής Ανάλυσης (Γνώση και Κριτική Σκέψη)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Κ.Βακαλόπουλος, Ιστορία της Ηπείρου, Θεσσαλονίκη 2003, εκδ.Α.Σταμούλης. Απ.Βακαλόπουλος, Ιστορία τουΝέου Ελληνισμού, τ.Α΄, Θεσσαλονίκη 2001, εκδ.Α.Σταμούλης.
Τελευταία Επικαιροποίηση
Εαρινή Περίοδος 2011