Διαδραστικές Εφαρμογές Φορητών Συσκευών

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔιαδραστικές Εφαρμογές Φορητών Συσκευών / Interactive Portable Device Applications
ΚωδικόςIHST210
ΣχολήΘετικών Επιστημών
ΤμήμαΠληροφορικής
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΧρήστος Κατσάνος
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600020720

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (2018 έως σήμερα) ΠΦ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 11
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής217,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔιαδραστικές Εφαρμογές Φορητών Συσκευών
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600200642
Τύπος Μαθήματος
Eιδίκευσης / Kατεύθυνσης
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Βασικές γνώσεις αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχος του μαθήματος ειναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη διαδραστικών εφαρμογών φορητών συσκευών στο οικοσύστημα Android. Γνωστικά: - Να εξηγήσουν τις βασικές προκλήσεις που σχετίζονται με την ανάπτυξη εφαρμογών για φορητές συσκευές - Να περιγράψουν την αρχιτεκτονική του λειτουργικού συστήματος Android - Να περιγράψουν την ανατομία μιας εφαρμογής Android - Να εξηγήσουν τον κύκλο ζωής της δραστηριότητας Δεξιότητες: - Να σχεδιάσουν τη διεπιφάνεια χρήσης μιας εφαρμογής Android - Να αναλύσουν τη διεπιφάνεια χρήσης μιας εφαρμογής Android στα συστατικά της στοιχεία - Να αναπτύξουν απλές εφαρμογές Android για χρήση σε φορητές συσκευές
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που σχετίζονται με τη σχεδίαση και υλοποίηση διαδραστικών εφαρμογών για φορητές συσκευές Android. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη σχεδίαση της διεπιφάνειας χρήσης τέτοιων εφαρμογών.
Λέξεις Κλειδιά
Διαδραστικές Εφαρμογές Φορητών Συσκευών, Ανάπτυξη Android εφαρμογών
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση διαφανειών σε υπολογιστή και εξειδικευμένου λογισμικού ανάπτυξης εφαρμογών κινητών συσκευών στη διδασκαλία. Χρήση Συστήματος Διαχειρισης Μαθημάτων για την ανάρτηση του εκπαιδευτικού υλικού και την επικοινωνία με τους φοιτητές.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων60
Εκπόνηση μελέτης (project)83
Συγγραφή εργασίας / εργασιών40
Εξετάσεις3
Σύνολο225
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
- Υποχρεωτικές γραπτές εργασίες. - Γραπτή εξέταση.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1) Deitel P., Deitel H., Deitel A. (2014). Android προγραμματισμός. Χ. Γκιούρδα & ΣΙΑ Α.Ε., 2η έκδοση. Κωδικός στον Εύξοδο: 41960295 2) Έλληνας Ι., Έλληνας Ν. (2014). Εισαγωγή στον προγραμματισμό Android, 1η έκδοση. Εκδόσεις Α. Τζιόλα & Υιοί Α.Ε. Κωδικός στον Εύξοδο: 41954973
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1) Hagos, T. (2018). Learn Android Studio 3:Efficient Android app development. Apress. 2) Smyth, N. (2017). Android Studio 3.0 development essentials. Payload Media. 3) Google (n.d.). Material design. Retrieved from https://material.io/design/ 4) Jackson W. (2017). Android Apps for Absolute Beginners, 4th edition 5) DiMarzio J.F. (2016). Beginning Android Programming with Android Studio. John Wiley & Sons, Inc. 6) Yener M., Dundar O. (2016). Expert Android Studio
Τελευταία Επικαιροποίηση
04-01-2022