ΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ - ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ 1

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ - ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ 1 / Drawing with Analogue and Digital Media- Illustration and Narration 1
ΚωδικόςΥΚΣΑΨ1
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΓεώργιος Κατσάγγελος
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600018200

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 3
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝΚαλλιτεχνικό325

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ-ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ 1
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600201858
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΥΚΒΣΧ ΣΧΕΔΙΟ ΕΚ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ -ΒΑΣΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
  • ΥΚΣΧΤ ΣΧΕΔΙΟ-TAGS ΚΑΙ FONTS
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές/φοιτήτριες, αναμένεται ότι στα πλαίσια του μαθήματος θα αναπτύξουν και θα πραγματοποιήσουν μια ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ (comic), ή, “ΠΑΙΧΝΙΔΙ” (game), όποιας τυπολογίας και περιεχομένου επιθυμούν (“ιστορική”, “πολιτική”, “ψυχολογική”, “ερωτική”, “φάντασυ”, “τρόμου” κλπ), χρησιμοποιώντας ως στοιχείο ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ, ένα απο τα 4 προτεινόμενα “εννοιολογικά” πλαίσια της “εκφώνησης”. Θα είναι σε θέση να αναπτύξουν και να εξελίξουν τα “πρακτικά”/Εικαστικά, αλλά και τα Ερευνητικά/Νοητικά/Εννοιολογικά Εργαλεία, που θα τους δώσουν την δυνατότητα να Εκφραστούν Καλλιτεχνικά, σε κάθε επιμέρου τμήμα της δόμησης μιας Εικαστικής Αφήγησης και πλοκής Συμβάντων, χρησιμοποιώντας κάθε φορά τις ενδεδειγμένες Εικαστικές και Επικοινωνιακές Στρατηγικές.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
ΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ, ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ 1 - "CONCEPT ART" Επιλογή και Διατύπωση σκεπτικού (concept) για ένα από τα παρακάτω θέματα: •«Άλωση της Θεσσαλονίκης από τους Νορμανδούς» •«Επανάσταση των Ζηλωτών της Θεσσαλονίκης» •«Κρητικοί τοξότες, οι τελευταίοι υπερασπιστές της Κωνσταντινούπολης» •«Θεσσαλονίκη, η Γοργόνα αδερφή του Μεγαλέξανδρου» Παραδοτέα εργασία ΕΞΑΜΗΝΟΥ αποτελούμενη από: •Δακτυλογραφημένη εκδοχή της προσωπικής «Ιστορίας»/Πρόλογος. •Έγχρωμος Χάρτης «Ιστορίας»/ Σκαρίφημα συμβάντων. •Τυπολογία «εποχής» (κτίρια, ενδυμασία κλπ).* •Προσχέδια/εικονογραφήσεις Ηρώων (outline φιγούρας/προσώπου).* •Γενικά πλάνα «σκηνών δράσης» (από 5, έως 15 «σκηνές»), * •Γραπτή «αιτιολόγηση» Εννοιολογικών επιλογών και Εικαστικών λύσεων. •Προπλάσματα «φιγούρας» και «προσώπου» (τεμάχια 2).
Λέξεις Κλειδιά
"CONCEPT ART": «Άλωση της Θεσσαλονίκης από τους Νορμανδούς» •«Επανάσταση των Ζηλωτών της Θεσσαλονίκης» •«Κρητικοί τοξότες, οι τελευταίοι υπερασπιστές της Κωνσταντινούπολης» •«Θεσσαλονίκη, η Γοργόνα αδερφή του Μεγαλέξανδρου»
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σεμινάρια
Εργαστηριακή Άσκηση
Άσκηση Πεδίου
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο
Διαδραστική διδασκαλία στο Υπολογιστικό Κέντρο
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων
Εκπόνηση μελέτης (project)
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Καλλιτεχνική δημιουργία
Άλλο / Άλλα
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συμμετοχή στο Μάθημα, Εργασίες Εξαμήνου και Δημόσια Παρουσίασή τους. Εξέταση του καλλιτεχνικού έργου των φοιτητών.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. “Η Αλωση της Κωνσταντινούπολης”, Εκδόσεος ΠΑΠΑΔΗΜΑ, Συγγραφέας: STEVEN RUNCIMAN, ISBN: 978-960-206-479-5. 2. “GRAPHIC DESIGN”, Εκδόσεις GRAMMA, Συγγραφέας: Πάνος Κωνσταντόπουλος, ISBN: 960 867 53 40.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Παραπομπές σε Καλλιτεχνικά Εργα: COMIC, Επιτραπέζια Παιχνίδια, Animations και Computer Games.
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-11-2020