Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
i. White Margaret, Bruton Garry, 2010. Η στρατηγική διαχείριση της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Εκδόσεις:Κριτική
ii. Παπαδάκης. Β. Στρατηγική των επιχειρήσεων. Ελληνική και διεθνής εμπειρία, Τόμος α Θεωρία, Τόμος β – Μελέτες περιπτώσεων, Εκδόσεις Μπένος, Αθήνα 2007
iii. Γεωργαντά, Ζ. (2003). Επιχειρηματικότητα και Καινοτομίες: Το Management της επιχειρηματικής καινοτομίας. Θεσσαλονίκη: Ανικούλα, σελ 59-61.Ινστιτούτο Επικοινωνίας, 2006, Πάντειο Πανεπιστήμιο & QED Εταιρία Ερευνών, «Καινοτομία και Ελληνικός Επιχειρηματικός Χώρος, Έρευνα, Αθήνα.
iv. Ραφαηλίδης Α, Τσελεκίδης Ι., 2005, Τεχνολογία, Καινοτομία, Κοινωνία της γνώσης και Ελλάδα, στη συλλογή «Σύγχρονες προσεγγίσεις της Ελληνικής οικονομίας» επιμ. Κόλλιας Χρ., Ναξάκης Χ., Χλέτσος Μ., εκδ. Πατάκης
v. Ξανθάκης, Μ. & Λ. Τσι̟ούρη (2001) ∆ιαχείριση Τεχνολογίας και Venture Capital: Η περίπτωση της Ελλάδας, Εκδόσεις Πα̟παζήση.
vi. Κοµνηνός Νίκος, Κυργιαφίνη Λίνα, και Σεφερτζή Έλενα (ε̟ιµ) (2001) Τεχνολογίες Ανά̟τυξης Καινοτοµίας σε Περιφέρειες και Συµ̟λέγµατα Παραγωγής, Αθήνα: Εκδόσεις: Gutenberg.
vii. Σ̟αής Γεώργιος (2007) Εισαγωγή στη ∆ιαχείριση Τεχνολογικών Καινοτοµιών, Αθήνα:
viii. Εκδόσεις ΚΡΙΤΙΚΗ.
ix. Schilling, Melissa (2005) Strategic Management of Technological Innovation.