Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα είναι σε θέση να:
Οργανώνει και να εκτελεί αποτελεσματικά το μάθημα της φυσικής αγωγής στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Αντιμετωπίζει αποτελεσματικά καταστάσεις και συνθήκες που μπορεί να συμβούν στο σχολείο.
Διαφοροποιεί και να εφαρμόζει διαφορετικές μεθόδους διδασκαλίας με βάση τα χαρακτηριστικά των μαθητών/τριών.
Να ευαισθητοποιηθεί σε μεθοδολογικά και πρακτικά ζητήματα που μπορεί να προκύψουν από την εμπλοκή του φοιτητή στη σχολική τάξη.
Περιεχόμενο Μαθήματος
•Δημιουργία και σχεδιασμός μαθήματος φυσικής αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα.
•Παρακολούθηση υποδειγματικής διδασκαλίας στο σχολείο από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής του σχολείου.
•Διδασκαλία του μαθήματος Φυσικής Αγωγής (2ωρη διδασκαλία σε διαφορετικές τάξης), υπό την εποπτεία του υπεύθυνου εκπαιδευτικού του σχολείου αλλά και του υπεύθυνου εκπαιδευτικού του τμήματος.
Παρακολούθηση/αξιολόγηση/σχολιασμός των διδασκαλιών αλλά και των σχεδίων μαθημάτων των συμφοιτητών του.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Για μια καλύτερη φυσική αγωγή, Αθ. Παπαϊωάννου, Ι. Θεοδωράκης, Μ. Γούδας, Εκδ. Χριστοδουλίδου, 2003, Θες/νίκη.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Pangazi R. Εκδ. Σάλτο.
Η φυσική αγωγή στην αρχή του 21ου αιώνα, Σκοποί-Στόχοι, Επιδιώξεις, Δερρή Β. Εκδ. Σάλτο.
Τα βιβλία του εκπαιδευτικού για το δημοτικό σχολείο www.pi-school.gr .
Teaching Physical Education (5th Edition) Muska Mosston Muska Mosston (Author) Teaching Physical Education for Learning, Judith Rink .
Το λεξικό στη διδακτική πράξη και στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό, Χατζηδήμου κ. Αφοι Κυριακίδη 2008 Θες/νίκη
Για ένα ενδιαφέρον μάθημα φυσικής αγωγής στο δημοτικό σχολειό, Ν. Διγγελίδης, Αθ. Παπαϊωάννου, Εκδ. Χριστοδουλίδου, 2003 Θες/νίκη.
• The Physical Education Activity Handbook (12th Edition) Neil Schmottlach Neil Schmottlach, Jerre McManama.