ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΙΙ / Fixed Prosthodontics II
Κωδικός100606C
ΣχολήΕπιστημών Υγείας
ΤμήμαΟδοντιατρικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΜαρία Κοκοτή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID240000647

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Οδοντιατρικής (2010-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 133
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό632

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2022 – 2023
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600208031
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • 100504C ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ Ι
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Εκμάθηση του θεωρητικού υπόβαθρου για την κατασκευή ακίνητων προσθετικών αποκαταστάσεων Εκμάθηση λήψης ιστορικού για την Ακίνητη Προσθετική Εκμάθηση λήψης αρχικών και τελικών αποτυπωμάτων Εκμάθηση λήψης καταγραφής των σχέσεων των γνάθων Εκμάθηση κατασκευής χυτού ενδορριζικού άξονα με την άμεση τεχνική
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι η προ-κλινική εκπαίδευση των προπτυχιακών φοιτητών στις βασικές κλινικές διαδικασίες κατασκευής ακίνητων αποκαταστάσεων (στεφανών και γεφυρών). Το μάθημα αποτελείται από σεμινάρια και προ-κλινική εκπαίδευση μέσω οπτικοακουστικού υλικού ή/και προκλινικών ασκήσεων (2 ώρες/εβδομάδα). Το περιεχόμενο της θεωρίας καλύπτει μια συνολική αναφορά γενικά στα στάδια κατασκευής ακίνητων προσθετικών αποκαταστάσεων και καλύπτει με κάθε λεπτομέρεια όλες τις ενότητες που αφορούν στην αρχική εξέταση του ασθενή, τη λήψη των αρχικών διαγνωστικών στοιχείων, την κατάρτιση του σχεδίου θεραπείας, τη λήψη των τελικών αποτυπωμάτων, τις καταγραφές των σχέσεων των γνάθων, τη δοκιμή του μεταλλικού σκελετού, τη λήψη χρώματος, την εξισορρόπηση της σύγκλεισης, την τελική προσκόλληση της αποκατάστασης καθώς και τη διατήρηση του θεραπευτικού αποτελέσματος. Η αξιολόγηση των φοιτητών πραγματοποιείται από το διδάσκοντα κατά την προ-κλινική του εξάσκηση και την επιτυχή ανταπόκριση στις γραπτές εξετάσεις του ΣΤ΄εξαμήνου.
Λέξεις Κλειδιά
λήψη διαγνωστικών στοιχείων, λήψη αποτυπωμάτων, καταγραφή σχέσεων γνάθων, δοκιμή μεταλλικού σκελετού, τελική ρπσοκόλληση, εξισορρόπηση σύγκλεισης
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Σεμινάρια140,5
Εργαστηριακή Άσκηση60,2
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων140,5
Εκπόνηση μελέτης (project)80,3
Συγγραφή εργασίας / εργασιών80,3
Εξετάσεις20,1
Σύνολο522
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Το προτεινόμενο σύγγραμμα είναι η ελληνική μετάφραση του βιβλίου με τίτλο «Contemporary Fixed Prosthodontics, 4ed, by Stephen F. Rosenstiel, Martin F. Land, Junhei Fujimoto, Mosby, Elsevier, Sain Louis 2006».
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-12-2021