Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Αυγήτα Λ. 2015. “Διεκδικώντας την ιστορία: η φεμινιστική οπτική της Linda Nochlin”, Ιστορία της Τέχνης, (4), Καλοκαίρι, 29-45
Γκότση Γ. «Ιστορίας της Τέχνης. Γυναίκες καλλιτέχνες και δημόσιος χώρος στη σύγχρονη Ελλάδα: όροι και όρια μιας σχέση», διαθέσιμο στην ιστοσελίδα https://www.cact.gr/uploads/files/unaikes_kallitexnes_kai_dhmosios_xwro_keimeno.pdf (πρόσβαση 20/12/2019)
Γκότση Γ. και Ε. Ριζάκη 2015. Ελληνική βιβλιογραφία της ιστοριογραφίας των γυναικών και του φύλου (1974-2014). Αθήνα: Πανεπιστήμιο Κρήτης, διαθέσιμο στην ιστοσελίδα http://ecourse.uoi.gr/pluginfile.php/107645/mod_resource/content/2/Elliniki%20Vivliografia%20tis%20istorias%20ton%20gynaikon%20kai%20tou%20fylou%201974-2014.pdf (πρόσβαση 20/12/2019)
Μπέτζελος T. και Π. Σωτήρης, 2004. "Σώματα, Λόγοι, Εξουσίες: Ξαναγυρνώντας στην «Περίπτωση Φουκώ»", Θέσεις-Τριμηνιαία Επιθεώρηση,
89, Οκτώβριος - Δεκέμβριος
Φουκώ Μ. 1978. Ιστορία της Σεξουαλικότητας, τόμος 1: η δίψα της γνώσης, μτφρ. Γκλόρη Ροζάκη, επιμ. Γιάννης Κρητικός. Αθήνα: εκδόσεις Ράππα
Foster Η., R. Krauss, Y. – A. Bois, B. H. D. Buchloh 2018. Η τέχνη από το 1900: Μοντερνισμός, αντιμοντερνισμός, μεταμοντερνισμός, μτφρ. Ιουλία Τσολακίδου, επιμ. Μιλτιάδης Παπανικολάου. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο
Johnson, C. 2013. Femininity, Time and Feminist Art. London: Palgrave Macmillan
van der Linden R. 1993. «Κενά στην Ιστορία της Τέχνης: Γυναίκες Καλλιτέχνιδες», Κενά στην Ιστορία της Τέχνης Γυναίκες δημιουργοί, Αθήνα: Γκοβόστη
Nochlin, L. 1973. “Why Have There Been No Great Women Artists?”, Thomas B. Hess και Elizabeth C. Baker (επιμ.), Art and Sexual Politics: Why Have There Been No Great Women Artists?, London: Collier A Division of McMillian
Walters M. 2005. FEMINISM. A Very Short Introduction. Oxford: Oxford University Press
Μπαχτσετζής, Σ. 2005. «Από την έκθεση μοντέρνας τέχνης στη σύγχρονη εγκατάσταση: Η καλλιτεχνική ιδιότητα σε μετάβαση», Νίκος Δασκαλοθανάσης (επιμ.), Β’ Συνέδριο Ιστορίας της Τέχνης: προσεγγίσεις της καλλιτεχνικής δημιουργίας από την Αναγέννηση έως τις μέρες μας. Αθήνα: Νεφέλη, 557-577
Bishop, C. 2005. Installation Art. London: Tate Publishing
Foster Η., R. Krauss, Y. – A. Bois, B. H. D. Buchloh 2018. Η τέχνη από το 1900: Μοντερνισμός, αντιμοντερνισμός, μεταμοντερνισμός, μτφρ. Ιουλία Τσολακίδου, επιμ. Μιλτιάδης Παπανικολάου. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο
Kwon M. 2002. One Place after Another: Site-Specific Art and Locational Identity. Cambridge, MA, London: MIT Press
Reiss, J. H. 2000. From Margin to Center: The Spaces of Installation Art. Cambridge, MA, London: MIT Press
Αυγήτα, Λ., 2019. "Ο λόγος της άυλης εργασίας και η σύγχρονη τέχνη
ως τακτική ανατροπής: μία κριτική θεώρηση", Κριτική+Τέχνη, #7. Αθήνα: AICA-Hellas, 55-79.
Δημητρακάκη, Ά., 2013. Τέχνη και παγκοσμιοποίηση: Από το μεταμοντέρνο σημείο στη βιοπολιτική αρένα. Αθήνα: Βιβλιοπωλείον της Εστίας
Σταυρακάκης, Γ. και Σταφυλάκης, Κ. (επιμ.) 2008. Το πολιτικό στη σύγχρονη τέχνη. Αθήνα: Εκκρεμές
Bishop, C., 2006. Participation. Documents of Contemporary Art (σειρά). London, Cambridge MA: Whitechapel, The MIT Press
Bishop, C., 2006. «Ανταγωνισμός και σχεσιακή αισθητική», Σταυρακάκης, Γ. και Σταφυλάκης, Κ. (επιμ.) 2008. Το πολιτικό στη σύγχρονη τέχνη. Αθήνα: Εκκρεμές, 215-252 [στο e-learning ανέβηκε στα αγγλικά]
Bourriaud, Ν., 2014. Σχεσιακή Αισθητική, μτφρ. Δημήτρης Γκινοσάτης. Αθήνα: Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών [στο e-learning ανέβηκε στα αγγλικά]
Foster Η., R. Krauss, Y. – A. Bois, B. H. D. Buchloh 2018. Η τέχνη από το 1900: Μοντερνισμός, αντιμοντερνισμός, μεταμοντερνισμός, μτφρ. Ιουλία Τσολακίδου, επιμ. Μιλτιάδης Παπανικολάου. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο
Sholette, G. και Charnley, Κ. 2017. Delirium and Resistance: Activist Art and the Crisis of Capitalism. London: Pluto Press
Morley, S., 2010. Sublime. Documents of Contemporary Art (σειρά). London, Cambridge MA: Whitechapel, The MIT Press
Elkins, J., 2004. On the Strange Place of Religion in Contemporary Art. London and New York: Routledge