Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Κοκαρίδας, Δ., Μαγγουρίτσα, Γ., & Θεοδωράκης, Γ. (2014). Προγράμματα «Άθληση για Όλους» για ειδικούς πληθυσμούς. Στο βιβλίο «Οδηγός Υλοποίησης Προγραμμάτων Άθληση για όλους Π.Α.γ.Ο.» (Επιμέλεια Έκδοσης: Αθανάσιος Κουστέλιος), σελ. 59 –99.
Konstantinidou, I. & Varsamis, P. (2014). Evaluating and Supporting Elementary School Students with Apert’s Syndrome. The International Journal of Learner Diversity and Identities, 20(3), 59-73.
Koopmans M. & Stamovlasis D. (2016). Complex Dynamical Systems in Education: Concepts, Methods and Applications. Switzerland. Springer Academic Publishing.
Gallahue, L.D. (2002). Αναπτυξιακή Φυσική Αγωγή για τα Σημερινά Παιδιά. Μετ. Ευαγγελινού Χρ. & Παππά Α. University Studio Press. Θεσσαλονίκη.
Rouse, P. (2015). H ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή: φυσική κατάσταση, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες για όλους τους μαθητές. Μετ. Σκορδίλης Εμ. Αθήνα: Πεδίο.
Ryan, R.M. & Deci, E.L. (2017). Self-Determination Theory. Basic psychological needs in motivation, development and wellness. New York: Guilford Press.
Sherrill, C. (2004). Adapted Physical Activity, Recreation and Sport: Crossdisciplinary and Lifespan. WCB/McGraw Hill: Dubuque, IA.
WHO (2007). International Classification of Functioning, Disability and Health – Child Youth version. Geneva WHO.
Winnick, J., & Porretta, D.L. (2016). Adapted physical education and sport. Human Kinetics: Champaign, IL.
Ηλεκτρονικές πηγές:
Team Up Training Course: http://www.dlot.eu/ following registration, go to ‘online learning platform’ and click on ‘Team Up Training Course’
old.pe.uth.gr/efa, www.ncpad.org
Βαρσάμης, Π. (2017). Ενδιαφέρον μάθημα. Ημερομηνία πρόσβασης: 27 Νοεμβρίου 2017,
ανακτήθηκε από: http://kday-v.thess.sch.gr/wordpress/personal-and-social-skills/
Συναφή επιστημονικά περιοδικά: 1. Adapted Physical Activity Quarterly (APAQ)
2. Palaestra