ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΙΙ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Η/ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η' ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΙΙ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Η/ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η' ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ / PRACTICAL EXERCISE II IN GENERAL AND SPECIAL EDUCATION SCHOOL UNITS, OR IN INCLUSION CLASSES OF GENERAL EDUCATION SCHOOL UNITS.
ΚωδικόςΕΑΜΚΑ7
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΒασίλειος Τσιμάρας
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600015863

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ-ΕΙΔΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (2021-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 23
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ-ΕΙΔΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗΥποχρεωτικό ΚατεύθυνσηςΧειμερινή-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΙΙ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Η/ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η' ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2022 – 2023
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600222310
Τύπος Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Σκοπός του μαθήματος είναι η σύνδεση της θεωρίας με την πράξη και η ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων για τη φυσική, νοητική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής/τρια θα είναι ικανός/ή να: • αξιολογεί το επίπεδο λειτουργικότητας και, ιδιαίτερα, το κινητικό μαθητών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες • ταξινομεί τις ασκήσεις, το παιχνίδι και τα αθλήματα ανάλογα με το λειτουργικό επίπεδο των μαθητών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με στόχο την παρέμβαση • σχεδιάζει και να εφαρμόζει εξατομικευμένα και ομαδικά προγράμματα άσκησης για την ανάπτυξη, βελτίωση και αποκατάσταση των φυσικών και κινητικών ικανοτήτων των μαθητών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με απώτερο στόχο την προαγωγή της υγείας τους, την κοινωνική ένταξη και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής. • συνεργάζεται με τους συμφοιτητές/τριες του/της για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων άσκησης για μαθητές με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Θεματολογία 1η διάλεξη (Δια Ζώσης): Επιστημονική καθοδήγηση, υποστήριξη και ανατροφοδότηση των φοιτητών/τριων σχετικά με την πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 2η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 3η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 4η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 5η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 6η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 7η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 8η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 9η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 10η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 11η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 12η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 13η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Λέξεις Κλειδιά
Πρακτική άσκηση, αναπηρία, σχολικό περιβάλλον, προσαρμοσμένη φυσική αγωγή, ψυχοκινητική αγωγή
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή για τη διδασκαλία. Χρήση ηλεκτρονικών πλατφορμών για την επικοινωνία με τους φοιτητές: zoom, e-learning
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις3
Άσκηση Πεδίου36
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων61
Εκπόνηση μελέτης (project)75
Συγγραφή εργασίας / εργασιών75
Σύνολο250
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Διαμορφωτική ή Συμπερασματική: 50% Γραπτή Εργασία: 50%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-09-2023