Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Σκοπός του μαθήματος είναι η σύνδεση της θεωρίας με την πράξη και η ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων για τη φυσική, νοητική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής/τρια θα είναι ικανός/ή να:
• αξιολογεί το επίπεδο λειτουργικότητας και, ιδιαίτερα, το κινητικό μαθητών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
• ταξινομεί τις ασκήσεις, το παιχνίδι και τα αθλήματα ανάλογα με το λειτουργικό επίπεδο των μαθητών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με στόχο την παρέμβαση
• σχεδιάζει και να εφαρμόζει εξατομικευμένα και ομαδικά προγράμματα άσκησης για την ανάπτυξη, βελτίωση και αποκατάσταση των φυσικών και κινητικών ικανοτήτων των μαθητών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με απώτερο στόχο την προαγωγή της υγείας τους, την κοινωνική ένταξη και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.
• συνεργάζεται με τους συμφοιτητές/τριες του/της για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων άσκησης για μαθητές με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Περιεχόμενο Μαθήματος
Θεματολογία
1η διάλεξη (Δια Ζώσης): Επιστημονική καθοδήγηση, υποστήριξη και ανατροφοδότηση των φοιτητών/τριων σχετικά με την πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
2η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
3η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
4η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
5η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
6η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
7η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
8η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
9η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
10η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
11η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
12η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
13η διάλεξη: Πρακτική άσκηση σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ή/και σε σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Λέξεις Κλειδιά
Πρακτική άσκηση, αναπηρία, σχολικό περιβάλλον, προσαρμοσμένη φυσική αγωγή, ψυχοκινητική αγωγή