ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΙΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΙΙΙ / GERMAN III
ΚωδικόςΞΓ0303
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΘεάτρου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΕλπινίκη Αλεξιάδου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID120000471

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Θεάτρου (2019-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 4
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΞένη Γλώσσα325

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΙΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Class ID
600233151
Τύπος Μαθήματος
Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα: 1. κατανοούν κείμενα που περιέχουν κυρίως καθημερινή γλώσσα υψηλής συχνότητας ή γλώσσα που σχετίζεται με τη δουλειά τους. 2. κατανοούν την περιγραφή γεγονότων, συναισθημάτων και ευχών σε προσωπικές επιστολές 3. γράφουν απλό κείμενο σχετικό με θέματα που τους είναι γνωστά ή που τους ενδιαφέρουν προσωπικά 4. μπορούν να πάρουν μέρος απροετοίμαστοι σε συνομιλίες πάνω σε θέματα που τους είναι γνωστά, ή που τους ενδιαφέρουν προσωπικά, ή που σχετίζονται με την καθημερινή ζωή 5. είναι σε θέση ν'αντεπεξέλθουν στις περισσότερες καταστάσεις που είναι πιθανό να παρουσιαστούν ενώ ταξιδεύουν σε μια περιοχή όπου μιλιέται η γερμανική γλώσσα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
Διδασκαλία γραμματικής-συντακτικού (επίπεδο Β1 σύμφωνα με το ΚΕΠΑ), κατάκτηση πιο σύνθετων δομών της γερμανικής γλώσσας, εξάσκηση γίνεται τόσο σε γραπτό όσο και σε προφορικό επίπεδο, γνωριμία με τη γερμανική κουλτούρα.
Λέξεις Κλειδιά
Inhaltsangabe schreiben, Lesefertigkeit-Schreibfertigkeit verbessern, Paasiv, KI, KII
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις602,4
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Σύνολο602,4
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
12-02-2024