ΠΑΡΑΓΩΓΗ V

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠΑΡΑΓΩΓΗ V / PRODUCTION V
Κωδικός7ΠΑ1
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΝικόλαος Αλέτρας
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280005986

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 67
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογής Υποχρεωτικό746

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠΑΡΑΓΩΓΗ V
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600237091

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΤμήμα Κινηματογράφου
ΌροφοςΌροφος 2
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ ΘΕΩΡΙΑΣ (303)
ΗμερολόγιοΤρίτη 12:00 έως 15:00
Τύπος Μαθήματος
Eιδίκευσης / Kατεύθυνσης
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχοι του μαθήματος είναι οι φοιτήτριες/ές  να είναι ικανοί: -Να εξηγούν και να αναλύουν τις έννοιες της διαφήμισης και του marketing σε μια ποικιλία διαθέσιμων μέσων με έμφαση στο διαδίκτυο. -Να εξηγούν και να αναλύουν τα διάφορα στάδια της παραγωγής μιας τηλεοπτικής/διαδικτυακής διαφήμισης. -Να γράφουν ένα ολοκληρωμένο σενάριο μιας τηλεοπτικής/διαδικτυακής διαφήμισης. -Να παράξουν ένα διαφημιστικό τηλεοπτικό/διαδικτυακό σποτ, διάρκειας 60-120 δευτερολέπτων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Η παραγωγή σύντομων ταινιών/spots για διαφημιστικούς λόγους ήταν ανέκαθεν ένα ξεχωριστό ακμαίο κομμάτι της οπτικοακουστικής παραγωγής. Στην ουσία πρόκειται για ταινίες μικρού μήκους με εξειδικευμένους/ενημερωτικούς σκοπούς (να πείσει τους καταναλωτές/πολίτες να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία ή να τους ευαισθητοποιήσει ώστε να στρέψουν την προσοχή τους σε μια συγκεκριμένη ιδεολογική/κοινωνική/πολιτική κατεύθυνση). Με την εισαγωγή των Νέων Μέσων, η παραγωγή διαφημιστικών ταινιών επεκτείνεται στο νέο ανεξερεύνητο τοπίο του διαδικτύου διαμορφώνοντας νέες φόρμες και κωδικοποιήσεις σε σχέση με τα κλασικά τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα. Στόχος αυτής της ενότητας του μαθήματος είναι να παρουσιάσει τις βασικές αρχές παραγωγής των τηλεοπτικών/διαδικτυακών διαφημίσεων, δίνοντας έμφαση στην παραγωγική διαδικασία (ιδέα, σενάριο, ύφος, αισθητική, υλοποίηση).
Λέξεις Κλειδιά
διαφήμιση, σενάριο διαφήμισης, marketing
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση μέσων αναπαραγωγής και παρουσίασης οπτικοακουστικών έργων Χρήση μέσων παραγωγής - δημιουργίας οπτικοακουστικών έργων Χρήση ιστοσελίδων, επικουρικά για την καλύτερη κατανόηση των θεμάτων διδασκαλίας Χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την άμεση και συχνή επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις521,7
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων301
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων180,6
Καλλιτεχνική δημιουργία301
Παρακολούθηση ταινιών200,7
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Ο τελικός βαθμός θα εξαχθεί: • Από τη συμμετοχή των φοιτητών στις παραδόσεις (3 μονάδες). • Από την παραγωγή μιας διαφημιστικής ταινίας διάρκειας 60-120 δευτερολέπτων [7 μονάδες, ομαδική εργασία (οι ομάδες θα αποτελούνται έως τρία άτομα)]. Λεπτομερείς οδηγίες για τη εκπόνηση της εργασίας (π.χ. μορφή και ύφος διαφημιστικής ταινίας, τεχνικές προδιαγραφές, σενάριο, γυρίσματα, χαρακτηριστικά παραδοτέου κ.λ.π.) θα δοθούν κατά τη διάρκεια του πρώτου μαθήματος. Παραδοτέα: σενάριο διαφήμισης, οπτικοακουστικό αρχείο (ταινία).
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
-Βιβλίο [102071490]: Διαφήμιση και Προώθηση, 12η Έκδοση, Belch G. - Belch M., Τσόγκας Μάρκος (Επιστ. Επιμέλεια) -Βιβλίο [41957367]: Αποτελεσματική Διαφήμιση, C. Arens, W.Arens, M.Weigold, D.Scheafer -Βιβλίο [29982]: Ελληνικός κινηματογράφος, Μητροπούλου Αγλαΐα -Βιβλίο [94689547]: ΔΙΟΙΚΗΣΗ - MANAGEMENT Δ' ΕΚΔΟΣΗ, ΠΕΤΡΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ Πρόσθετο Διδακτικό Υλικό: -[91679660]: European Film and Television Co-production [electronic resource], Julia Hammett-Jamart / Petar Mitric / Eva Novrup Redvall
Τελευταία Επικαιροποίηση
24-09-2023