ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Ι

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Ι / GRAPHIC AND DIGITAL DESIGN TUTORIALS I
ΚωδικόςΦΨΣ1
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600018360

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 4
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΠροαιρετικόΧειμερινό/Εαρινό-2

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2023 – 2024
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600237147

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΤμήμα Κινηματογράφου
ΌροφοςΌροφος 2
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ (306)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 13:15 έως 14:45
Τύπος Μαθήματος
Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα Μαθήματα
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του εξαμήνου,οι φοιτητές/τριες θα μπορούν να: 1. αναπτύσσουν τις διάφορες τεχνικές ψηφιακής οπτικής αναπαράστασης, 2. κανόνων προοπτικής, 3. κατανόηση της κλίμακας, 4. τις σχέσεις των αντικειμένων με τον χώρο.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αποτελεί εισαγωγή στην οπτική δημιουργία μέσω ψηφιακών τεχνικών σχεδιασμού. Σκοπός του μαθήματος είναι οι σπουδαστές να αναπτύξουν τις διάφορες τεχνικές ψηφιακής οπτικής αναπαράστασης, κανόνων προοπτικής, κατανόηση της κλίμακας και τις σχέσεις των αντικειμένων με τον χώρο. Επιπλέον, συμβάλλει στην ανάπτυξη της ικανότητας των σπουδαστών να εκφραστούν οπτικά και να επεκτείνουν τις δεξιότητές της παρατήρησης χρησιμοποιώντας νέα μέσα. Στόχος είναι να δοθεί στους σπουδαστές η απαραίτητη γνώση και ικανότητα δημιουργίας σχεδίων και αναπαραστάσεων πραγματικών αντικειμένων, χώρων και ιδεών.
Λέξεις Κλειδιά
οπτική δημιουργία μέσω ψηφιακών τεχνικών σχεδιασμού
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Διαδίκτυο ψηφιακά λογισμικά παρουσίασης σχεδιαστικά προγράμματα
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις100,3
Φροντιστήριο200,7
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο200,7
Καλλιτεχνική δημιουργία100,3
Σύνολο602
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εργασία 70% Συμμετοχή 30%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
https://helpx.adobe.com/pdf/photoshop_reference.pdf https://www.bgsu.edu/content/dam/BGSU/libraries/documents/collab-lab/Sketchup-Tutorial.pdf https://support.lumion.com/hc/en-us/sections/360005978054-Lumion-10-Tutorials
Τελευταία Επικαιροποίηση
26-09-2023