Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αποτελεί εισαγωγή στη διαγνωστική διαδικασία. Διδάσκονται οι βασικές κλινικές δεξιότητες για την συνέντευξη και τη λήψη ιστορικού, καθώς και δεοντολογικά ζητήματα που προκύπτουν κατά την ψυχολογική εκτίμηση. Παρουσιάζονται βασικές αρχές ψυχομετρίας και μέθοδοι εκτίμησης της νοημοσύνης, της προσωπικότητας και της ψυχοπαθολογίας.
Λέξεις Κλειδιά
ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ (ΤΕΣΤ), εκτίμηση, διάγνωση, δεοντολογία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. Διαφάνειες/σημειώσεις διδάσκουσας
2. Woodham, L. A., Ellaway, R. H., Round, J., Vaughan, S., Poulton, T., & Zary, N. (2015). Medical Student and Tutor Perceptions of Video Versus Text in an Interactive Online Virtual Patient for Problem-Based Learning: A Pilot Study. Journal of Medical Internet Research, 17(6), e151.
3. Parmenter, B. A., et al. (2010). "The utility of regression-based norms in interpreting the minimal assessment of cognitive function in multiple sclerosis (MACFIMS)." J Int Neuropsychol Soc 16(1): 6-16.
Reckess, G. Z., et al. (2014). "Within-person distributions of neuropsychological test scores as a function of dementia severity." Neuropsychology 28(2): 254-260.
4. Schretlen, D. J., et al. (2003). "Examining the range of normal intraindividual variability in neuropsychological test performance." J Int Neuropsychol Soc 9(6): 864-870.
5. Schretlen, D. J., et al. (2008)."Frequency and bases of abnormal performance by healthy adults on neuropsychological testing." J Int Neuropsychol Soc 14(3): 436-445.