Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχος του μαθήματος είναι η εισαγωγή του/της φοιτητή/φοιτήτριας στην αισθητική του μέσου της Επαυξημένης-Εικονικής-Μεικτής Πραγματικότητας στον Κινηματογράφο, καθώς και η παρουσίαση και κατανόηση των καλών πρακτικών και μεθόδων ανάπτυξης καινοτόμων κινηματογραφικών εφαρμογών Επαυξημένης-Εικονικής-Μεικτής Πραγματικότητας.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα περιέχει εισαγωγή του/της φοιτητή/φοιτήτριας στην αισθητική του μέσου της Επαυξημένης-Εικονικής-Μεικτής Πραγματικότητας στον Κινηματογράφο μέσα από τη σχετική βιβλιογραφία, καθώς και την παρουσίαση και κατανόηση των καλών πρακτικών και μεθόδων ανάπτυξης καινοτόμων κινηματογραφικών εφαρμογών Επαυξημένης-Εικονικής-Μεικτής Πραγματικότητας.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 320154
Έκδοση: 1/2016 Συγγραφείς: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΕΠΟΥΡΑΣ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΝΙΚΟΣ ΠΛΑΤΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣISBN: 978-960-603-382-7Τύπος: Ηλεκτρονικό ΒιβλίοΔιαθέτης (Εκδότης): Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα - Αποθετήριο "Κάλλιπος"
Εισαγωγή στην τέχνη του κινηματογράφου
Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 33153075
Έκδοση: 3 ανατύπωση/2012Συγγραφείς: D. Bordwell, K. ThompsonISBN: 978-960-250-318-8Τύπος: ΣύγγραμμαΔιαθέτης (Εκδότης): ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ
Ανατομία του κινηματογράφου
Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 25991
Έκδοση: 1η έκδ./2010Συγγραφείς: Dick Bernard F. (Επιμέλεια Εύα Στεφανή)ISBN: 978-960-16-3730-3Τύπος: ΣύγγραμμαΔιαθέτης (Εκδότης): Σ. ΠΑΤΑΚΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Από τις σύνθετες Τέχνες στα υπερμέσα και τους νέους εικονικούς – δυνητικούς χώρους.
Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 59303612
Έκδοση: 1/2016
Συγγραφείς: ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΑΙΟΣ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΖΩΗ, ΝΕΦΕΛΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ
ISBN: 978-960-603-374-2
Τύπος: Ηλεκτρονικό Βιβλίο
Διαθέτης (Εκδότης): Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα - Αποθετήριο "Κάλλιπος"
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
A. Gigante, M., «Virtual Reality: Definitions, History and Applications», Elsevier Ltd, 1993.
J. Shaw, P. Weibel, «Future Cinama. The Cinematic Imaginary after Film», MIT Press, USA, 2003.
Kwastek, K. «Aesthetics of Interaction in Digital Art» The MIT Press., ΘΣΑ, 2013
Slater & Wilbur, «A Framework for Immersive Virtual Environments (FIVE): Speculations on the Role of Presence in Virtual Environments», MIT, 1997
Streitz & Nixon, «The disappearing computer», ACM, 2005
Van Krevelen, Poelman, «A Survey of Augmented Reality Technologies, Applications and Limitations», 2010.