Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1.Βλαχοπούλου Μάρω, (1999), e-Marketing, Εκδόσεις Rosili.
2.Kotler, P., (2000), Marketing Management: Analysis Planning Implementation and Control, Prentice-Hall.
3.Dibb, S., Simkin, L., Pride, W., Ferrell, O.C., (2006), Marketing: Concepts and Strategies, 55th European Edition, Houghton Mifflin Company.
4.Σιώμκος, Γ., Τσιάμης Ι., (2004), Στρατηγικό Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Σταμούλη, Αθήνα
5.Τσακλάγκανος, Α., (2001), Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ (τόμος Α΄ & Β' ), Εκδόσεις Κυριακίδη.
6.Kotleρ & Keller, Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ (μετάφραση), (2006), Εκδόσεις Κλειδάριθμος