ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ / SYLLABUS DESIGN
ΚωδικόςΓλ3-450
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΠΠΔΕ 1
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600007068

Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600059568

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΣχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας
ΌροφοςΥπόγειο 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 14 (105)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 18:30 έως 21:00
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Γλ3-329 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
  • Γλ3-342 Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ
  • Γλ3-327 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • Γλ3-326 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Γενικές Προαπαιτήσεις
Οι μαθητές πρέπει να ξέρουν ήδη για γενικές μεθόδους και μεθοδολογίες διδασκαλίας EFL, και είναι πολύ ικανοί χρήστες της αγγλικής γλώσσας.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθητές θα φύγουν γνωρίζοντας διάφορους τύπους αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών. Θα είναι σε θέση να εξετάσει ένα αναλυτικό πρόγραμμα που ανταποκρίνονται και να αποφασίσει τι οδήγησε το σχεδιασμό και τη χρήση του. Θα είναι σε θέση να εκτιμήσει την αξία της κάθε αναλυτικό πρόγραμμα. Θα πρέπει να είναι σε θέση να δούμε τι είδους διδακτικό υλικό ταιριάζει σε κάθε συγκεκριμένο αναλυτικό πρόγραμμα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ένα γενικό πλαίσιο παρουσιάζεται μέσα στο οποίο οι μαθητές θα είναι σε θέση να αξιολογήσει ένα είδος αναλυτικό πρόγραμμα τόσο α) εξετάζοντας και κρίνοντας το σχεδιασμό του, και β) με την εκτίμηση πόσο χρήσιμο θα ήταν να το χρησιμοποιήσετε με τους μαθητές θα συναντήσουν. Θα μάθετε επίσης πώς η ύλη που εργάζονται με μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να καταστεί πιο αποτελεσματική.
Λέξεις Κλειδιά
το σχεδιασμό, την υλοποίηση, την αξιολόγηση, την απογραφή, αναλυτικό πρόγραμμα, το πρόγραμμα σπουδών, τα υλικά, τις πεποιθήσεις
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,6
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων130,5
Συγγραφή εργασίας / εργασιών50,2
Εξετάσεις50,2
Σύνολο622,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Τελική 2½ ώρες εξέταση με 3 ισοβαρώς υποχρεωτικές ερωτήσεις που απαιτούν τόσο θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις. Ή μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ένας φοιτητής μπορεί να κάνει μια πλήρη έργο τουλάχιστον 4000 λέξεις. Απαντήσεις πρέπει να εστιάζονται στην Ύλη Σχεδιασμός. Μπορούν να περιλαμβάνονται γνώσεις σχετικά με διδακτικές προσεγγίσεις και μεθοδολογία, αλλά τα αποτελέσματα θα κατέβει αν η έμφαση δίνεται σε αυτούς.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Classroom Decision-Making: Negotiation and Process Syllabuses in Practice Michael P. Breen & Andrew Littlejohn CUP 2005
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Language Curriculum Design I.S.P Nation, John Macalister - 2009 Routledge
Τελευταία Επικαιροποίηση
22-12-2016