ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ / TESTING AND EVALUATION
ΚωδικόςΓλ3-463
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΠΠΔΕ ΙΙ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600007409

Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600067880

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 107 (126)
ΗμερολόγιοΠαρασκευή 18:30 έως 21:00
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Γλ3-329 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
  • Γλ3-225 ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
  • Γλ3-326 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Γενικές Προαπαιτήσεις
Γλ 3-225: Απόκτηση Δεύτερης Γλώσσας Γλ 3-326: Μεθοδολογία Διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών Γλ 3-329: Διδακτική Θεωρία και Πράξη
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο στόχος του μαθήματος είναι να εισαγάγει τους φοιτητές σε θέματα που σχετίζονται με τον σχεδιασμό, την στοχοθεσία και την κατηγοριοποίηση των γραπτών δοκιμασιών. Συγκεκριμένα, το μάθημα στοχεύει (α) να δείξει την σύνδεση μεταξύ διδασκαλίας και αξιολόγησης με αναφορές στην έννοια τoυ 'backwash effect', (β) να αναλύσει την χρήση των διαφορετικών τύπων γραπτής δοκιμασίας στην σχολική τάξη, (γ) να εισαγάγει βασικές έννοιες που σχετίζονται με τη γραπτή δοκιμασία (π.χ. εγκυρότητα και αξιοπιστία), (δ) να εκπαιδεύσει τους φοιτητές στις τεχνικές και τις διαδικασίες που χρησιμοποιούνται για τον σχεδιασμό και την κατασκευή των γραπτών δοκιμασιών και την ανάλυση των αποτελεσμάτων τους, και (5) να παρουσιάσει τύπους γραπτών δοκιμασιών για την αξιολόγηση των 4 δεξιοτήτων, του λεξιλογίου και της γραμματικής.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Λέξεις Κλειδιά
γραπτή δοκιμασία, εγκυρότητα, αξιοπιστία, αξιολόγηση των δεξιοτήτων, της γραμματικής, του λεξιλογίου
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρησιμοποιείται ο βιντεοπροβολέας για τη χρήση powerpoint presentations στις διαλέξεις του μαθήματος. Χρησιμοποιείται το e-class για την ανάρτηση του μαθήματος, του διδακτικού υλικού, των διαλέξεων και των εργαστηριακών ασκήσεων. Τέλος, χρησιμοποιείται η ηλεκτρονική αλληλογραφία για την επικοινωνία με τους φοιτητές.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις1174,7
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων301,2
Εξετάσεις30,1
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι φοιτητές αξιολογούνται στο τέλος του εξαμήνου με γραπτές εξετάσεις. Το κριτήριο αξιολόγησης είναι η ικανότητά τους να κατανοήσουν τις βασικές αρχές της αξιολόγησης, να τις αναλύσουν και να τις εφαρμόσουν στη μελέτη περίπτωσης που τους δίνεται.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Alderson, J., C. Clapham and D. Wall. (1995). Language test construction and evaluation. Cambridge University Press. Baker, D. (1989). Language testing. Great Britain: Edward Arnold. Brown, J.D. (1988). Understanding research in second language learning. Cambridge: Cambridge University Press. Efstathiadis, E. (1993). Assessment and evaluation of language performance. Thessaloniki: University Studio Press. Heaton, J.B. (1990). Classroom Testing. London: Longman. Hughes, A. (2003). Testing for language teachers. Cambridge: Cambridge University Press. Oller, J. (1979). Language tests at school. Great Britain: Longman Oller, J. (ed.) (1983). Issues in language testing research. Rowley, Mass.: Newbury House. Underhill, N. (1987). Testing spoken language. Cambridge: Cambridge University Press. Weir, C. (1993). Understanding and developing language tests. Hemel Hempstead: Prentice Hall International.
Τελευταία Επικαιροποίηση
05-02-2020