Διδασκαλία Ξένης Γλώσσας σε Μικρούς Μαθητές

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔιδασκαλία Ξένης Γλώσσας σε Μικρούς Μαθητές / Teaching Foreign Languages to Young Learners
ΚωδικόςΕΔΞΓ 571
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600004039

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 2016-2017

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 13
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Εκμάθηση και Διδασκαλία Ξένης ΓλώσσαςΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-7,5

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔιδασκαλία Ξένης Γλώσσας σε Μικρούς Μαθητές
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600068552
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Τα αποτελέσματα του μαθήματος είναι • η κατανόηση των διδακτικών μεθόδων που εφαρμόζονται σε τάξεις με παιδιά, • η ανάπτυξη ικανότητας για επιλογή της πιο κατάλληλης διδακτικής διαδικασίας για παιδιά, • η εκτίμηση των αρχών για την ανάπτυξη γνώσης ανάγνωσης και γραφής.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα πραγματεύεται τη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας σε ηλικίες παιδιών που φοιτούν στο δημοτικό σχολείο. Ειδικότερα τα θέματα που καλύπτονται σχετίζονται με το πώς σκέφτονται και μαθαίνουν τα παιδιά και την εφαρμογή αποτελεσματικών τεχνικών για καλύτερα αποτελέσματα σ’ό,τι αφορά την εκμάθηση της ξένης γλώσσας. Συνεπώς είναι απαραίτητη μια εξέταση των τάσεων που διαμορφώνονται παγκοσμίως στη διδασκαλία της Αγγλικής σε μικρούς μαθητές, των διδακτικών τεχνικών και της αξιολόγησης που υιοθετείται. Περαιτέρω, το μάθημα παρέχει ένα πλαίσιο για τη διάρθρωση της σκέψης σχετικά με την εκμάθηση της γλώσσας από παιδιά και τη θεώρηση στρατηγικών διδασκαλίας για μια αποτελεσματική διδασκαλία της ξένης γλώσσας στα μικρά παιδιά.
Λέξεις Κλειδιά
μικροί μαθητές, διαπολιτισμικότητα, πεποιθήσεις, πρακτικές διδασκαλίας
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις782,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών1284,7
Σύνολο2067,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση Συμμετοχή, παρουσιάσεις, εργασία
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Bibliography Brewster, J., Ellis, G., and Girard, D. 2002. The Primary English Teacher's Guide. Penguin. Browne, A. 2002. Developing Language and Literacy 3-8. Paul Chapman. Brumfit, C., Moon, J. and Tongues, R. (eds.), 1991. Teaching English to Children. Harper-Collins. Cameron, L. 2001. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge University Press. Donaldson, M. 1978. Children’s Minds. Fontana Press. Driscoll, P. and Frost, D. (Eds) 1999. The Teaching of Modern Foreign Languages in the Primary School. Routledge. Dunn, O. 1983. Beginning English with Young Children. Macmillan. Dunn, O. 1984. Developing English with Young Learners. Macmillan. Ellis, G. and Brewster, J. 1991. The Storytelling Handbook for Primary Teachers. Penguin. Hurrell, A. and Satchwell, P. (Eds) Reflections on Modern Languages in Primary Education: Six UK Case Studies. CILT. Kennedy, C. and Jarvis, J. 1991. Ideas and Issues in Primary ELT. Nelson. Moon, J. and Nikolov, M. (Eds) 2000. Research into Teaching English to Young Learners. Pécs: University Press Pécs. Nikolov, M. and Curtain, H. (Eds) 2000. An Early Start: Young Learners and Modern Languages in Europe and Beyond. European Centre for Modern Languages: Council of Europe. Rixon, S. 1999. Young Learners of English: Some Research Perspectives. Harlow: Longman and British Council. Slattery, M. and Willis, J. 2001. English for Primary Teachers: A Handbook of Activities and Classroom Language. Oxford University Press. Smidt, S. (Ed.) 1998. The Early Years. Routledge. Sougari, A.–M. 2006. Teaching English in the Primary Classroom: A Guide for Teaching Practice. Thessaloniki: University Studio Press. Whitebread, D. (Ed.) 1996. Teaching and Learning in the Early Years. London: Routledge. Wood, D. 1988. How Children Think and Learn. Blackwell. * additional bibliography (books + articles) will be given for each session
Τελευταία Επικαιροποίηση
14-02-2018