ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ / EXERCISE AND SENSORY DISABILITIES
ΚωδικόςΕΠ0124
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΕλένη Φωτιάδου
Γνωστικό ΑντικείμενοΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID400000300

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600068968
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Η προσέγγιση και η εξοικείωση με τα άτομα με αισθητηριακές διαταραχές. Η εκπαίδευση, η κινητική αξιολόγηση και η εφαρμογή της παρεμβατικών προγραμμάτων άσκησης για άτομα με αισθητηριακές διαταραχές.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Ανίχνευση των Αισθητηριακών Διαταραχών 2. Η επίδραση των Αισθητηριακών Διαταραχών στην ανάπτυξη. 3. Κινητικές διαταραχές σε άτομα με αισθητηριακές διαταραχές. 4. Εκπαίδευση ατόμων με απώλεια ακοής. 5. Εκπαίδευση ατόμων με απώλεια όρασης. 6. Σύνοδες αισθητήριες διαταραχές. 7. Συμπεριφορικά προβλήματα σε άτομα με απώλεια ακοής 8. Συμπεριφορικά προβλήματα σε άτομα με απώλεια όρασης. 9. Κινητική αξιολόγηση ατόμων με αισθητηριακά προβλήματα. 10. Προγράμματα άσκησης για τα άτομα με άτομα με απώλεια ακοής. 11. Προγράμματα άσκησης για τα άτομα με απώλεια όρασης. 12. Σχολικός αθλητισμός για παιδιά με αισθητηριακές διαταραχές. 13. Ανταγωνιστικός αθλητισμός για άτομα με αισθητηριακές διαταραχές.
Λέξεις Κλειδιά
αισθητήριες διαταραχές
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Περιγραφή
Χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και προτζέκτορα.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις75
Σύνολο75
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή εξέταση
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Auxter, D., Pyfer, J., και Huettig, C. (2001).Principtes and methods of adapted physical education and recreation (9th ed.). Boston, MA: McGraw Hill. Bernari, N. (1995). Inner Rhythm. Harwood Academic Publishers. Switzerland. Brunt, D. και Broadhead, G.D. (1982). Motor proficiency traits of deaf children. Research Quarterly for Exercise and Sport, 53, 236 –238. Butterfield, S. A. (1987). The influence of age, sex, hearing loss, etiology and balance ability on the fundamental motor skills of deaf children. In M. Berridge και G.R. Ward (Eds), International perspectives on adapted physical activity (pp. 43-51). Champaign, IL.: Human Kinetics. Fotiadou , E., Giagazoglou, P., Kokaridas, D., Angelopoulou, N., Tsimaras, V., και Tsorbatzoudis, C. (2002). Effect of rhythmic gymnastics on the dynamic balance of children with deafness. European Journal of Special Needs Education, 17, 301-309.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Auxter, D., Pyfer, J., και Huettig, C. (2001).Principtes and methods of adapted physical education and recreation (9th ed.). Boston, MA: McGraw Hill. Bernari, N. (1995). Inner Rhythm. Harwood Academic Publishers. Switzerland. Brunt, D. και Broadhead, G.D. (1982). Motor proficiency traits of deaf children. Research Quarterly for Exercise and Sport, 53, 236 –238. Butterfield, S. A. (1987). The influence of age, sex, hearing loss, etiology and balance ability on the fundamental motor skills of deaf children. In M. Berridge και G.R. Ward (Eds), International perspectives on adapted physical activity (pp. 43-51). Champaign, IL.: Human Kinetics. Fotiadou , E., Giagazoglou, P., Kokaridas, D., Angelopoulou, N., Tsimaras, V., και Tsorbatzoudis, C. (2002). Effect of rhythmic gymnastics on the dynamic balance of children with deafness. European Journal of Special Needs Education, 17, 301-309.
Τελευταία Επικαιροποίηση
13-06-2017