ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ/ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Ι

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ/ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Ι / SPECIAL ELECTIVES: PEDAGOGICAL FOUNDATIONS IN LEARNING A SECOND/FOREIGN LANGUAGE Ι
ΚωδικόςΓλ3-394
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013406

Πρόγραμμα Σπουδών: 2024-2025

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΞΕΝΗΣ/ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2016 – 2017
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600069643

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 107 (126)
ΗμερολόγιοMercoledì 16:00 to 18:30
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Το μάθημα είναι επιλογής, προσφέρεται όμως στο 3ο έτος.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχος του μαθήματος είναι η κατάρτιση των φοιτητών στις βασικές αρχές της Παιδαγωγικής κατά τη μαθησιακή διαδικασία σε παιδιά. Το μάθημα επιδιώκει να βοηθήσει τους/τις φοιτητές/ήτριες ως προς τα παρακάτω: • Να γνωρίσουν τις βασικές παιδαγωγικές θεωρίες και προσεγγίσεις των μεγάλων παιδαγωγών (π.χ. Comenius, Rousseau, Pestalozzi, Froebel, Dewey, Montessori) και να μπορούν να τις αναγνωρίσουν στη διδακτική πράξη • Να εξοικειωθούν με τις κυριότερες επιστημολογικές προσεγγίσεις και αντιπροσωπευτικές θεωρίες της μάθησης (ορθολογιστικές, εποικοδομιστικές, εμπειρικές, γνωστικές, κτλ) • Να κατανοήσουν τα βασικά στάδια γνωστικής και γλωσσικής ανάπτυξης των παιδιών και τις παιδαγωγικές πρακτικές που διευκολύνουν την ανάπτυξή τους
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις100
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων40
Εξετάσεις10
Σύνολο150
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Τελική εξέταση
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Bruce, T. (2005) Developing Learning in Early Childhood. London: Paul Chapman Publishing. Cameron, L. (2001). Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: Cambridge University Press. Dunn, O. (1990). Beginning English with Young Learners. London: Macmillan Publishers Ltd. Isaacs, B. (2007) Bringing the Montessori Approach to Your Early Years Practice. David Fulton Publishers Ltd, Routledge Education. Miller L. and L. Pound (eds) (2010). Theories and Approaches to Learning in the Early Years. London: Sage Publications Ltd. Palmer, J. (ed.) (2001). Fifty Major Thinkers on Education. London: Routledge. Pound, L. (2008). How Children Learn-Book 2. London: Step Forward Publishing Ltd Pound, L. (2005). How Children Learn. London: Step Forward Publishing Ltd Schunk, D. H. (2007). Learning Theories: An Educational Perspective. New York: Prentice Hall. Scott, W., & Ytreberg, LL. (1990). Teaching English to children. London: Longman. Whitehead, M. (2004). Language and Literacy in the eraly years. London: Sage Publications Wood, D. (1988). How Children Think and Learn. Oxford: Basil Blackwell.
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-02-2020