Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Θωμαή Αλεξίου
Καθηγήτρια, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Προσωπικά Στοιχεία
2310997098
thalexiou@enl.auth.gr
Scopus ID
55097996600
https://orcid.org/0000-0002-8687-2103
Γνωστικό Αντικείμενο
:
‘Η εκμάθηση της Αγγλικής ως δεύτερη/ξένη γλώσσα στην προσχολική και σχολική ηλικία’
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
Ξένες γλώσσες
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1997
ΒΑ
Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Ιωαννίνων
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1999
MA
Language Studies
University of Kent and Chist Church Univeristy
Μεγάλη Βρετανία
Διδακτορικό Δίπλωμα
2005
PhD
Applied Language Studies
Swansea University
Μεγάλη Βρετανία
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2024–25
ΤΜΗΜΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Γλ3-455
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Γλ3-456
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ/ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Γλ3-457
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ/ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Ι
Γλ3-459
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ/ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΙΙ
Γλ3-494
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ/ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΙI
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2024–25
ΤΜΗΜΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Γλ3-326
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Γλ3-457
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ/ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Ι
Γλ3-459
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ/ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΙΙ
Γλ3-460
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Διδακτορικό
Οι απόψεις και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών αγγλικής και νηπιαγωγών σχετικά με την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο και οπ αντίκτυπός τους στα μαθησιακά αποτελέσματα των παιδιών προσχολικής ηλικίας
Investigating elements of interculturalism, diversity, and inclusion in primary school coursebooks in Greece: A Corpus-based Study
Χωρίς τίτλο
DEVELOPING EFL MATERIALS FOR PRESCHOOL LEARNERS IN GREECE
Προπτυχιακό
Γλ5-495 ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
2023–2024
Διδακτορικό
Investigating L1 and L2 vocabulary acquisition in Greek primary schools
2022–2023
Προπτυχιακό
Γλ5-495 ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΣ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΟ-ΒΙΒΛΙΩΝ
Διδακτορικό
The Phenomenon Peppa Pig: A Preschool TV Programme that Promotes EFL Learning, Prosocial Behaviour, Multiculturalism and Gender Equality
Μεταπτυχιακό
Production of digital material for the teaching/learning of foreign languages to very young learners
2020–2021
Μεταπτυχιακό
Ανάπτυξη Συμπληρωματικού Υλικού για το Σχολικό Βιβλίο Αγγλικών της Δ' Δημοτικού
Ερευνώντας τις αντιλήψεις των μαθητών και των καθηγητών στα δημοτικά σχολεία: Μία σύγκριση ανάμεσα σε Ελλάδα και Ισπανία
Προπτυχιακό
Γλ5-495 Η σύγκριση εκπαιδευτικών συστημάτων όσον αφορά την εισαγωγή της αγγλικής ως ξένης γλώσσας στο νηπιαγωγείο.
2019–2020
Μεταπτυχιακό
Γλωσσική ανάλυση του "Harry Potter and the Philosopher's Stone" και η επίδρασή της στην ανάπτυξη της αγγλικής ως ξένης γλώσσας
Αξιολόγηση Φορητών Εφαρμογών για Μαθητές με Δυσλεξία στην Εκμάθηση της Αγγλικής ως Ξένη Γλώσσα
Μέτρηση γλωσσικής έφεσης χαρισματικών μαθητών μέσα από ένα τεστ δοκιμασιών
Διαχείριση της πολυπολιτισμικής τάξης από καθηγητές ξένων γλωσσών στο δημοτικό: ανάγκες, προκλήσεις και προτάσεις
Η μέθοδος ολοκληρωμένης εκμάθησης περιεχομένου και γλώσσας και ο αντίκτυπός της στην διαπολιτισμική συνείδηση μαθητών δημοτικού και η χρήση της τεχνολογίας.
Η χρήση της Τεχνολογίας και το άγχος κατά την απόκτηση μιας ξένης γλώσσας.
Αμερικάνικες τηλεοπτικές σειρές: Τα "Φιλαράκια" στην διδασκαλία της αγγλικης ως ξένη γλώσσα
Διδασκαλία και Εκμάθηση Αγγλικών μέσω διαδικτυακών μαθημάτων: Έρευνα σε Έλληνες Καθηγητές και Μαθητές της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας μέσω διαδικτύου
Απόκτηση Λεξιλογίου στο μάθημα των Αγγλικών ως Ξένη Γλώσσα μέσω Ψηφιακής Αφήγησης: Με τη χρήση του Μικρού Πρίγκιπα
Προπτυχιακό
Γλ5-490 ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ.
2018–2019
Μεταπτυχιακό
Μια Ψυχογλωσσολογιική Προσέγγιση στη Δυσλέξία. Διερευνώντας τις Επιτελικές Λειτουργίες στη Δυσλεξία. Μια Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΠΕΝ ΚΑΙ ΧΟΛΙ
Δοκιμή διδακτικού υλικού CLIL και διερεύνηση της αποτελεσματικότητας του σύμφωνα με τις απόψεις εκπαιδευτικών και μαθητών: Μελέτη περίπτωσης της 6ης τάξης του Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου
ΟΕΠΓ: Συγκριτική Μελέτη Ανάμεσα σε Τέσσερις Ευρωπαϊκές Χώρες- Κύπρο, Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία
Διερευνώντας την αποτελεσματικότητα διδακτικού υλικού CLIL στην 5η Δημοτικού του Πειραματικού Σχολείου Ευόσμου: Μία Πιλοτική Έρευνα
Η εκμάθηση του ελληνικού λεξιλογίου απο ξενόγλωσσους μαθητές και η περίπτωση της εκμάθησης λεξιλογίου από ρωσόφωνους μαθητές μέσω της πλατφόρμας Moodle.
Προπτυχιακό
Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ ΥΠΕΡΗΡΩΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.
Γλ5-495 ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΈΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
Γλ5-495 ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ TPR ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΣΕ ΝΕΑΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ.
2017–2018
Προπτυχιακό
ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΥΛΙΚΟΥ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ.
ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΩΝ ΦΡΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΡΩΤΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ.
ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
Η ΠΟΛΥΠΟΛΥΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΞΗ: ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΣΕ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΞΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΙ.
ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΜΕΣΩ ΔΙΗΓΗΣΗΣ ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΝΕΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ.
ΜΝΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ.
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ CLIL: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΡΩΤΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Μεταπτυχιακό
Χαρακτηριστικά και ιδιότητες του διαπολιτισμικά επαρκούς εκπαιδευτικού: Απόψεις εκπαιδευτικών
2016–2017
Προπτυχιακό
ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΑΔΙΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ: ΑΝΑΛΥΣΗ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ
ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΡΕΦΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ : ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΗΣ
ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ 3ης ΚΑΙ 4ης ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ.
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταπτυχιακό
Evaluation of EFL materials for preschool learners in Greece
2014–2015
Μεταπτυχιακό
VOCABULARY ANALYSIS OF THE MAGIC BOOK 1 AND MAGIC BOOK 2: A CORPUS STUDY
The Old and the New English Course Books State Primary School: Vocabulary Comparison and Analysis Between the Third and the Fourth Primary School Course Books: Transition Issues and Recommendations
2012–2013
Μεταπτυχιακό
Dora the Explorer:Α ΤV character or a Preschoolers΄ Foreign Language Teacher?
Διπλωματικές Εργασίες εκτός ΑΠΘ
Postgraduate Level
Επίβλεψη διπλωματικής εργασίας σε Μεταπτυχιακό επίπεδο 30 φοιτητών του ΕΑΠ από το 2006 ως σήμερα, Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
.
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2011
2013
Head, Resource Center της Βιβλιοθήκης της Αγγλικής
2
2010
2013
Μέλος, Επιτροπής Φοιτητικών Ζητημάτων
3
2010
2013
Head, Συντονίστρια του προγράμματος ανταλλαγών Socrates-Erasmus του Τομέα Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2011
2012
Μέλος, Περιβάλλοντος
2
2011
2012
Μέλος, Εθελοντισμού
3
2011
2012
Μέλος, Φοιτητικών ζητημάτων
4
2011
2012
Μέλος, Πολιτικής προστασίας
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
2
2012
Μέλος, Εξεταστικής Επιτροπής των μεταπτυχιακών προγραμμάτων υποτροφιών του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών για το ακαδημαϊκό έτο
1
2011
2012
Συντονίστρια, Προγράμματα Erasmus φοιτητών
3
Μέλος, Τριμελής Επιτροπή Αξιολόγησης υποψηφίων μελών ΣΕΠ στο μάθημα ‘Διδασκαλία Αγγλικών σε μικρά παιδιά’ στο Τμήμα Μετ
Ερευνητικά Έργα
Συντονισμός
2024–2024
Συνέδριο: "17o Διεθνές Συνέδριο Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας (ICAL17): Νέες Τάσεις στη Γλωσσική Διδασκαλία και Εκμάθηση"
2021–2023
Σχεδιασμός - Εποπτεία εφαρμογής του προγράμματος & δημιουργία επιμορφωτικού και εκπαιδευτικού υλικού
2021–2022
25o Διεθνές Συμπόσιο στη Θεωρητική και Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία
2018–2025
ΠΜΣ "Θεωρητική και εφαρμοσμένη γλωσσολογία"
2017–2019
Γλωσσική ποικιλία, Μεταβολή και Μετάφραση: Πρώιμη Νέα Ελληνική έναντι Πρώιμης Σύγχρονης Αγγλικης
2016–2019
Η προώθηση της υλοποίησης του CLIL στην Ευρώπη.
2014–2016
Δυσλεξία για καθηγητές της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας
2013–2014
ΔΡΑΣΗ Α:Ενίσχυση νέων ερευνητών στη βαθμίδα του λέκτορα: Ειδική μαθησιακή δυσκολία παιδιού ή ιδιαίτερη δυσκολία εκπαιδευτικού;
Συμμετοχή
2021–2022
Ταχύρρυθμη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (ολιστική προσέγγιση)
2018–2019
Εκπαίδευση επιμορφωτών Β' επιπέδου ΤΠΕ
2014–2021
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία"
2011–2024
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
2010–2015
Πρακτική άσκηση τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
1998–2018
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ)
1996–2024
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΥΠΕΠΘ-ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝ.ΓΛΩΣΣΑΣ)
1996–2024
Πληρωμές μελών ΔΕΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ)
Εκτός ΕΛΚΕ ΑΠΘ
Συντονισμός
Ιανουάριος 2013-Ιανουάριος 2014
Ειδική μαθησιακή δυσκολία παιδιού ή ιδιαίτερη δυσκολία εκπαιδευτικού;
Καλλιτεχνικό Έργο
Συμμετοχές σε καλλιτεχνικές εκθέσεις / φεστιβάλ
2012-05-25
Παιδικό Φεστιβάλ 'Παραθινούπολη', ΟΜΕΠ και Δήμος Καλαμαριάς, Ελλάδα
Δημοσιεύσεις
(2024)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Alexiou Thomai (επιμ.)
,
Agathopoulou Eleni (επιμ.)
,
Dimitrakopoulou Maria (επιμ.)
,
Georgakopoulos Athanasios (επιμ.)
,
Topintzi Ioanna (Nina) (επιμ.)
(2024)
.
Vol 25 (2024): Selected papers on theoretical and applied linguistics from 25th ISTAL, Thessaloniki 13-15 May, 2022
.
Θεσσαλονίκη
.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
.
(2023)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Αλεξίου Θωμαή
,
Αγαθοπούλου Ελένη
,
Κακανά Δόμνα
,
Καρράς Ιωάννης
,
Ματθαιουδάκη Μαρίνα
,
Πεντέρη Ευθυμία
,
Σουγάρη Αρετή-Μαρία
(2023)
.
Το Ασύγχρονο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα ΕΑΝ
.
Θεωρία, ‘Έρευνα και Πράξη σε σχέση με το καινοτόμο Πρόγραμμα ΕΑΝ: Το παιδαγωγικό και μεθοδολογικό πλαίσιο της ενσωμάτωσης της αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο
.
Επιμέλεια:Θωμαή Αλεξίου
.
Θεσσαλονίκη
.
ΔΙΣΙΓΜΑ
.
σ.10-22
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Αλεξίου Θωμαή (επιμ.)
(2023)
.
ΕΑΝ: Το καινοτόμο πρόγραμμα της Ελλάδας για την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο: Συλλογικός τόμος παρουσιάσεων από το τελικό συνέδριο ΕΑΝ (24-25 Σεπτέμβρη 2022)
.
(2022)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Alexiou Thomai
,
Penteri Efthymia
(2022)
.
ΕΑΝ Educational Scenarios:
.
Αλεξίου Θωμαή
(2022)
.
Επιμορφωτικό Υλικό για την Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)
.
Αλεξίου Θωμαή
,
Πεντέρη Ευθυμία
(2022)
.
Εκπαιδευτικά Σενάρια ΕΑΝ:
.
(2021)
Άρθρο σε Περιοδικό
Alexiou Thomai
(2021)
.
Measuring receptive vocabulary at early ages: Introducing Pic-lex
.
Research Papers in Language Teaching and Learning
.
τόμ.11 αρ.1 σ.66-75
.
Alexiou Thomai
,
Stathopoulou M
(2021)
.
The Pre-A1 Level in the Companion Volume of the Common European Framework of Reference for Languages
.
Research Papers in Language Teaching and Learning
.
τόμ.11 αρ.1 σ.11-29
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Alexiou Thomai
,
Mitits L
,
Milton J
(2021)
.
The Language of the Home in Learning L2 Vocabulary
.
Situating Language Learning Strategy Use
.
Επιμέλεια:Zoe Gavriilidou and Lydia Mitits
.
Multilingual Matters
.
σ.112-127
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Alexiou Thomai
,
Grits D
,
et. al
(2021)
.
Skylike B1
.
Moscow
.
Skyeng
.
Alexiou Thomai (επιμ.)
(2021)
.
Innovations and Trends in Early Foreign Language Context: Research papers in Language Teaching and Learning
.
Research papers in Language Teaching and Learning
.
(2020)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Alexiou Thomai
,
Milton J
(2020)
.
Pic-Lex: A new tool of measuring receptive vocabulary for very young learners
.
Advancing English Language Education
.
Επιμέλεια:Zoghbor, W. & Alexiou, T
.
UAE
.
Zayed University Publishers
.
Alexiou Thomai
(2020)
.
Introducing EFL in preschools: Facts and Fictions
.
Advancing English Language Education
.
[eds] Zoghbor, W. & Alexiou, T
.
UAE
.
Milton J
,
Alexiou Thomai
(2020)
.
Vocabulary Size Assessment: Assessing the vocabulary needs of learners in relation to their CEFR goals
.
Vocabulary in Curriculum Planning
.
Επιμέλεια:M. Dodigovic, M. P. Agustín-Llach
.
Serafeim M
,
Alexiou Thomai
(2020)
.
Investigating foreign language aptitude in intellectually gifted students
.
Advancing English Language Education
.
[eds] Zoghbor, W. & Alexiou, T
.
UAE
.
Αλεξίου Θωμαή
(2020)
.
Η μέθοδος CLIL (Content and Language Integrated Learning) και ο ρόλος των Ψηφιακών Τεχνολογίων στην Εκπαίδευση
.
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β’ Επιπέδου Τ.Π.Ε.)
.
Αθήνα
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Alexiou Thomai
,
Anastasiadou A
(2020)
.
Early Foreign Language Education
.
Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
.
Alexiou Thomai
,
Grits D
,
et. al
(2020)
.
Skylike A2
.
Moscow
.
Skyeng
.
Antoniou F
,
Alexiou Thomai
(2020)
.
Learning difficulties in Teaching English as a Foreign/International Language
.
Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
.
Zoghbor W. (επιμ.)
,
Alexiou Thomai (επιμ.)
(2020)
.
Advancing ELT Education. Dubai, UAE: Zayed University publications
.
Zayed University Publications
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Alexiou Thomai
,
Mattheoudakis Marina
,
Saratsli Dionysia
,
Vagenas Alexandros
(2019)
.
Words don't come easy: Linguistic analysis of vocabulary in Magic Books
.
Journal of Applied Linguistics
.
τόμ.32 σ.25-41
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Alexiou Thomai
,
Roghani S
,
Milton J
(2019)
.
Assessing the Vocabulary Knowledge of Preschool Language Learners
.
Integrating Assessment into Early Language Learning and Teaching Practice
.
Επιμέλεια:Prosic-Sandovac, D. & Rixon, S
.
Bristol
.
Multilingual Matters
.
Alexiou Thomai
,
Karasimos Athanasios
(2019)
.
Unlock! An Escape Adventure Game
.
More Recipes for the Wireless Classroom: Mobile Learning Activities
.
Επιμέλεια:Gitsaki, C. & Alexiou, T
.
UAE
.
Alpha Publishing
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Alexiou Thomai
,
Kokla N
(2019)
.
Teaching Cultural Elements and Pro-social Behaviour to Preschoolers through Peppa Pig
.
Conference Proceedings from the 4th International Conference for the Promotion of Educational Innovation
.
Λάρισα, Ελλάδα
.
Alexiou Thomai
,
Yfouli D
(2019)
.
Charlie & Lola: An innovative way of promoting young learners’ EFL lexical development
.
4ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας : Πρακτικά Συνεδρίου
.
Λάρισα - Ελλάδα
.
Kiose E
,
Alexiou Thomai
,
Iliopoulou Konstantina
(2019)
.
Sketching the profile of the interculturally competent teacher: Greek teachers’ beliefs and perceptions in intercultural Junior High Schools
.
Teaching in a globalized world. Proceedings of the Applied Linguistics and Language Teaching Conference (ALLT) 2018
.
Dubai - UAE
.
Zayed University
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Gitsaki C. (επιμ.)
,
Alexiou Thomai (επιμ.)
(2019)
.
More Recipes for the Wireless Classroom: Mobile Learning Activities
.
Dubai
.
Alpha Publishing
.
Zoghbor W. (επιμ.)
,
Al Alami S. (επιμ.)
,
Alexiou Thomai (επιμ.)
(2019)
.
Teaching in a globalized world: Proceedings of the Applied Linguistics and Language Teaching Conference (ALLT) 2018
.
Dubai, UAE
.
Zayed University
.
Αλεξίου Θωμαή
(2019)
.
Οδηγός εκπαιδευτικού για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε παιδιά πρώιμης ηλικίας (4-6 ετών)
.
Θεσσαλονίκη
.
Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας
.
(2018)
Άρθρο σε Περιοδικό
Alexiou Thomai
,
Kokla N
(2018)
.
Cartoons that make a difference: A Linguistic Analysis of Peppa Pig
.
Journal of Linguistics and Education Research
.
τόμ.1 αρ.1 σ.24-30
.
Mattheoudakis Marina
,
Alexiou Thomai
,
Ziaka I
(2018)
.
The impact of CLIL instruction on content learning: evidence from the Greek context
.
International Journal of Innovation in Education
.
τόμ.5 αρ.2 σ.92-109
.
Mitits L
,
Alexiou Thomai
,
Milton J
(2018)
.
Does the language you speak at home affect the size of your L2 vocabulary?
.
The Language Learning Journal
.
τόμ.46 αρ.5
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Alexiou Thomai (επιμ.)
,
Gavriilidou Z
,
Milton J
(2018)
.
Special Issue: Language Learning Strategies: Language Learning Journal
.
UK
.
Routledge Taylor &Francis Group
.
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Mattheoudakis Marina
,
Alexiou Thomai
(2017)
.
Sketching the profile of the CLIL instructor in Greece
.
Research Papers in Language Teaching and Learning
.
τόμ.8 αρ.1 σ.100-124
.
Tsali A
,
Alexiou Thomai
(2017)
.
Dyslexia and reading through coloured background in Greek primary EFL learning
.
Journal of Applied Linguistics
.
τόμ.31 σ.84-107
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Alexiou Thomai
,
Chondrogianni M
(2017)
.
Bringing innovation to the primary EFL classroom: Total Physical Response with Twister and Wii-fit
.
3ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας : Πρακτικά Συνεδρίου
.
Λάρισα
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Kilby L
,
Beare N
,
Calderbank R
,
Alexiou Thomai
(2017)
.
Bridge to Success: Grade 1 EFL book
.
Cambridge University Press
.
(2016)
Άρθρο σε Περιοδικό
Tsali A
,
Alexiou Thomai
(2016)
.
Dyslexia and reading through coloured background in Greek primary EFL learning
.
Journal of Applied Linguistics (JAL)
.
τόμ.31 σ.84-107
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Alexiou Thomai
(2016)
.
Gender research in EFL classrooms –or: Are girls better language learners?
.
Gender and Language Learning: Research and Practice
.
(eds) Daniela Elsner and Viviane Lohe
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Kambakis-Vougiouklis Penelope
,
Mamoukari Persephone
,
Agathopoulou Eleni
,
Alexiou Thomai
(2016)
.
Oral application of SILL questionnaire using the bar for frequency and evaluation of strategy use by Muslim pupils in Thrace
.
Selected Papers of the 21st International Symposium on Theoretical and Applied Linguistics
.
Επιμέλεια:Marina Mattheoudakis, Katerina Nicolaidis
.
Thessaloniki - Greece
.
Thessaloniki
.
Prothiki Open Access Journals, Aristotle University of Thessaloniki
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Nijakowska J
,
Kormos J
,
Hanušová S
,
Jaroszewicz B
,
Kálmos B
,
Sarkadi A
,
Smith A.M
,
Szymańska-Czaplak E
,
Vojtkova N
,
Alexiou Thomai
,
Babuder M.K
,
Mattheoudakis M
,
Pižorn K
(2016)
.
Dystefl 2 Dyslexia for Teachers of English as a Foreign Language
.
(2015)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Agathopoulou Eleni
,
Alexiou Thomai
,
Joycey Edgar
,
Kazamia Vasileia
,
Sougari Areti-Maria
(2015)
.
Activities for mainstream primary schools: Language learning strategy instruction
.
Foreign language learning strategy instruction: A teacher’s guide
.
Επιμέλεια:Angeliki Psaltou-Joycey
.
Καβάλα
.
Alexiou Thomai
,
Mattheoudakis Marina
(2015)
.
A paradigm shift in EFL material development for young learners: Instilling pedagogy in teaching practice
.
Children learning English: From research to practice
.
Επιμέλεια:C. Giannikas, L. McLauglin, N. Deutsch & G. Fanning
.
Reading, UK
.
Garnet publishers Ltd
.
Alexiou Thomai
(2015)
.
Vocabulary uptake from Peppa pig: a case study of preschool EFL learners in Greece
.
Current Issues in Second/foreign Language Teaching and Teacher Development: Research and Practice
.
Επιμέλεια:Christina Gitsaki and Thomai Alexiou
.
Mattheoudakis Marina
,
Alexiou Thomai
(2015)
.
Young learners’ Learning Styles in Magic Book I and Magic Book II: Mission Accomplished?
.
Humanising Language Teaching, Current Issues in the Psychology of Language Learning and Teaching
.
Επιμέλεια:C. Gkonou & M. Daubney
.
Αλεξίου Θωμαή
(2015)
.
Σειρές κινουμένων σχεδίων και “Πέππα το γουρουνάκι”: ένας κρυμμένος θησαυρός στη γλωσσική εκμάθηση
.
Γλωσσική εκμάθηση και διδασκαλία σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα
.
Επιμέλεια:Μαρίνα Τζακώστα
.
Αθήνα
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Gitsaki C. (επιμ.)
,
Alexiou Thomai
(2015)
.
Current issues in second/foreign language teaching and teacher development: Research and practice
.
Newcastle upon Tyne, UK
.
Cambridge Scholars Publishing
.
(2014)
Άρθρο σε Περιοδικό
Mattheoudakis Marina
,
Alexiou Thomai
(2014)
.
Writing Magic Book 1
.
PE@P Journal
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Mattheoudakis Marina
,
Chasioti Filio
,
Alexiou Thomai
(2014)
.
Once upon a time we brought content into the language classroom: the use of fairytales in primary education and their effect on foreign language development
.
Cross-curricular Approaches to Language Education
.
Επιμέλεια:Psaltou-Joycey, Angeliki, Agathopoulou, Eleni, Mattheoudakis, Marina
.
σ.71-97
.
Mattheoudakis Marina
,
Alexiou Thomai
,
Laskaridou Chryssa
(2014)
.
To CLIL or not to CLIL?: the case of the 3rd Experimental Primary School in Evosmos
.
Major Trends in Theoretical and Applied Linguistics: Selected Papers from the 20th International Symposium from Theoretical and Applied Linguistics
.
Επιμέλεια:Lavidas, N., Alexiou, Th., Sougari, A
.
τόμ.3 σ.215-233
.
Milton James
,
Alexiou Thomai
,
Mattheoudakis Marina
(2014)
.
Knowledge of spoken form
.
Dimensions of Vocabulary Knowledge
.
Επιμέλεια: Milton, J. and Fitzpatrick, T
.
σ.113-129
.
Psaltou-Joycey Angeliki
,
Mattheoudakis Marina
,
Alexiou Thomai
(2014)
.
Language learning strategies in CLIL and non-CLIL classes: Which strategies do young learners claim they use?
.
Cross-curricular Approaches to Language Education
.
Επιμέλεια:A. Psaltou-Joycey, E. Agathopoulou & M. Mattheoudakis
.
Psaltou-Tzoysy Angeliki
,
Mattheoudakis Marina
,
Alexiou Thomai
(2014)
.
Language learning strategies in CLIL and non-CLIL classes: which strategies do young learners claim they use?
.
Cross-curricular Approaches to Language Education
.
Επιμέλεια:Angeliki Psaltou-Joycey, Eleni Agathopoulou, Marina Mattheoudakis
.
σ.305-322
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Alexiou Thomai
,
Nikaki D
,
Giannakaki M
,
Laftsidou M
(2014)
.
Special child learning difficulty or specific teacher difficulty?
.
International Teacher Education Conference : Proceedings book
.
Dubai - UAE
.
Alexiou Thomai
,
Vitoulis M
(2014)
.
iGeneration issues: Tracing preschoolers English receptive and productive vocabulary through interactive media: Mission impossible?
.
Early Language Learning: Theory and Practice in 2014, 12th–14th June
.
Umea - Sweden
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Psaltou-Joycey Angeliki
,
Sougari Areti-Maria
,
Agathopoulou Eleni
,
Alexiou Thomai
(2014)
.
Use of strategies by Greek young EFL learners: developmental, gender and instructional effects
.
International Conference on Early Language Learning: Theory and Practice
.
Umea University - Sweden
.
(2013)
Άρθρο σε Περιοδικό
Alexiou Thomai
,
Mattheoudakis Marina
(2013)
.
Introducing a foreign language at primary level: Benefits or lost opportunities? The case of Greece
.
Research Papers in Language Teaching and Learning
.
τόμ.4 αρ.1 σ.99-119
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Milton J
,
Alexiou Thomai
,
Mattheoudakis Marina
(2013)
.
Knowledge of spoken form
.
Dimensions of vocabulary knowledge
.
(Eds.) Milton J., Fitzpatrick T
.
Basingstoke: Palgrave Macmillan
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Mattheoudakis Marina
,
Alexiou Thomai
(2013)
.
Rising from the crisis: changing is the challenge
.
34th Annual International Convention of TESOL Greece
.
Aθήνα - Ελλάδα
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Alexiou Thomai
,
Mattheoudakis Marina
(2013)
.
Magic Book 2: Α1 Level Student's Book for the 3rd Grade
.
Lavidas Nikolaos (επιμ.)
,
Alexiou Thomai (επιμ.)
,
Sougari Areti-Maria (επιμ.)
(2013)
.
Major Trends in Theoretical and Applied Linguistics: Selected Papers from the 20th International Symposium on Theoretical and Applied Linguistics, 3 Volumes
.
(2012)
Βιβλιοκρισία
Alexiou Thomai
(2012)
.
Lexical processing in second language learners: papers and perspectives in honour of Paul Meara
.
Language Learning Journal
.
(eds) T. Fitzpatrick and A. Barfield
.
Vol.40 αρ.2 σ.257-258
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Alexiou Thomai
,
Mattheoudakis Marina
(2012)
.
Magic Book (pilot): A1 Level Students' Book for the 3rd Grade
.
Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
.
Milton James (επιμ.)
,
Alexiou Thomai (επιμ.)
(2012)
.
Special Issue: Vocabulary, Part II: Input and Uptake: Language Learning Journal
.
UK
.
Routledge Taylor and Francis Group
.
(2011)
Άρθρο σε Περιοδικό
Zouganeli K
,
Alexiou Thomai
,
Bouniol P
(2011)
.
EYL Teachers’ Professional Development by Distance Learning: The Greek Case
.
Research Papers in Language Teaching and Learning
.
τόμ.2 αρ.1 σ.74-84
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Alexiou Thomai
,
Mattheoudakis Marina
(2011)
.
Bridging the gap: issues of transition and continuity from primary to secondary schools in Greece
.
Selected Papers from the 19th International Symposium on Theoretical and Applied Linguistics
.
Thessaloniki
.
σ.87-99
.
(2010)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Mattheoudakis Marina
,
Alexiou Thomai
(2010)
.
Identifying young learners’ learning styles in Greece
.
Current issues in English language teaching and learning
.
Cambridge Scholars Publishing
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Milton J
,
Alexiou Thomai
(2010)
.
Developing a vocabulary size test in Greek as a foreign language
.
Συλλογή Πρακτικών του 14ου Διεθνούς Συνεδρίου Εφαρμοσμένης Γλωσσολογία, Αριστοτέλειο Παν/μιο Θεσσαλονίκης
.
(Eds.) Mattheoudakis Marina, Psaltou-Joycey Angeliki
.
Thessaloniki
.
Αριστοτέλειο Παν/μιο Θεσσαλονίκης
.
σ.307-318
.
(2009)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Alexiou Thomai
(2009)
.
Young learners cognitive skills and their role in foreign language vocabulary learning
.
Second Language Acquisition: Early learning of Modern Foreign Languages. Processes and Outcomes
.
(Ed.) Nikolov, Marianne
.
Multilingual Matters
.
σ.46-61
.
Mattheoudakis Marina
,
Alexiou Thomai
(2009)
.
Early foreign language instruction in Greece: socioeconomic factors and their effect on young learners’ language development
.
Τhe Age Factor and Early Language Learning
.
(Ed.) Nikolov M
.
Berlin
.
Mouton de Gruyter
.
σ.227-251
.
Milton J
,
Alexiou Thomai
(2009)
.
Vocabulary size and the Common European Framework of Reference for Languages
.
Vocabulary studies in first and second language acquisition: The Interface Between Theory and Application
.
(Eds) Richards B., Daller H., Malvern D.D., Meara P., Milton J., Treffers-Daller J
.
Hampshire
.
Palgrave Macmillan
.
σ.194-211
.
(2008)
Άρθρο σε Περιοδικό
Alexiou Thomai
,
Milton J
(2008)
.
Vocabulary size in Greek as a foreign language and the Common European Reference for Languages
.
Journal of Applied Linguistics (JAL)
.
τόμ.24
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Alexiou Thomai
(2008)
.
Cognitive abilities that facilitate young learners’ English language learning
.
Συλλογή Πρακτικών του Διεθνούς Συνεδρίου του Διδασκαλείου Ξένων Γλωσσών Πανεπιστημίου Αθηνών
.
σ.581-584
.
Without Type
Alexiou Thomai
(2008)
.
Yazoo, Companion Β, Junior Β
.
Εκδοτικός Οίκος Longman
.
Alexiou Thomai
(2008)
.
Yazoo, Companion A, Junior A
.
Εκδοτικός Οίκος Longman
.
(2007)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Alexiou Thomai
,
Κωνσταντάκης Ν
(2007)
.
Lexis for Young Learners: are we heading for frequency or just common sense?
.
Πρακτικά 18ου Συμπόσιου Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
.
(Ed.) Tsaggalidis A
.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
.
σ.59-66
.
(2006)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Milton J
,
Alexiou Thomai
(2006)
.
Language aptitude development in young learners
.
The age factor in L2 acquisition and teaching
.
(Eds) Abello-Contesse C., Chacón-Beltrán R., Dolores L.pez-Jiménez M., Mar Torreblanca-L.pez M
.
Βέρνη, Ελβετία
.
Peter Lang Publishers
.
σ.177-192
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Alexiou Thomai
,
Milton J
(2006)
.
What makes a good language learner?
.
Συλλογή Πρακτικών του 13ου Διεθνούς Συνεδρίου Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
.
(Eds) Kavadia A., Joannopoulou M., Tsaggalidis A
.
τόμ.9 σ.636-646
.
Without Type
Alexiou Thomai
(2006)
.
Dippy Grammar for Junior A
.
New Editions
.
(2005)
Without Type
Alexiou Thomai
(2005)
.
Dippy’s Adventures: companion, Junior B
.
New Editions
.
Alexiou Thomai
(2005)
.
Dippy’s Adventures: companion, Junior A
.
New Editions
.
Alexiou Thomai
(2005)
.
Dippy Grammar for Junior B
.
(2004)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Milton J
,
Alexiou Thomai
(2004)
.
Reconsidering language learning aptitude with young learners in mind, Στο βιβλίο της Kητή
.
Working Papers in Linguistics (WPL) (2004), Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Τομέας Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας, Αριστοτέλειο Παν/μιο Θεσ/νίκης
.
(Επιμ.) Κητή Ε
.
Αριστοτέλειο Παν/μιο Θεσ/νίκης
.
σ.103-118
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Psaltou-Joycey Angeliki
,
Sougari Areti-Maria
,
Alexiou Thomai
(2004)
.
The role of age, gender and L1 strategies in the L2 strategies of primary school children in Greece
.
11th International Conference on Greek Linguistics. Selected Papers
.
Rhodes - Greece
.
σ.1436-1448
.
(2003)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Alexiou Thomai
(2003)
.
Greek Teachers Preferences in ELT Methodology for the Teaching of Vocabulary
.
επιμ.
Mela-Athanasopoulou Elisavet
.
Συλλογή πρακτικών του 15ου Συμποσίου Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Τομέας Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
.
σ.485-490
.
Διακρίσεις
2014
"Magic Book 2": υποψήφιο για το Βραβείο Νέων Ταλέντων στη Συγγραφή στον διεθνή διαγωνισμό ELTons
Ενημερώθηκε: 2025-01-01