ΡΥΘΜΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΙΙ (ΚΟΡΙΤΣΙΑ)

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΡΥΘΜΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΙΙ (ΚΟΡΙΤΣΙΑ) / Rhythmic Gymnastics ΙI
ΚωδικόςΓΜ0602
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τις Σέρρες
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Γνωστικό ΑντικείμενοΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID260000267

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΡΥΘΜΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΙΙ (ΚΟΡΙΤΣΙΑ)
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600070577
Τύπος Μαθήματος
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Σκοπός του μαθήματος είναι η εκμάθηση της βασικής τεχνικής στο ελεύθερο σώμα και στα πέντε όργανα της ρυθμικής γυμναστικής (σχοινάκι, μπάλα, στεφάνι, κορίνες, κορδέλα). Επίσης, σκοπός του μαθήματος είναι να παρέχει γνώσεις για τη διδασκαλία της μουσικοκινητικής αγωγής και χορευτικών βηματισμών για την ανάπτυξη κινητικών ικανοτήτων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπάιδευση.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στεφάνι: Λαβές στο στεφάνι, αιωρήσεις, ταλαντώσεις, μεταβιβάσεις, περιστροφές, βασικές ομάδες ασκήσεων, στοιχεία τεχνικής του οργάνου σε συνδυασμό με τις ασκήσεις σώματος. • Οχτάρια σε διαφορετικά επίπεδα, κυλίσματα στο έδαφος και στο σώμα. Περιστροφές του στεφανιού στο έδαφος και το σώμα. • Πετάγματα: προασκήσεις και διδασκαλία. Συνθέσεις. Πετάγματα με διαφορετικά μέρη του σώματος. • Κορύνες: Λαβές, αιωρήσεις, οχτάρια, μικρά και μεγάλα πετάγματα • Μύλοι. Ισορροπίες, στροφές και άλματα με κορύνες. • Κορδέλα: Λαβές, αιωρήσεις, περιφορές, μεταβιβάσεις, φιδάκια, σπιράλ, οχτάρια οριζόντια και κατακόρυφα, άλματα και στροφές με κορδέλα. Πετάγματα. • Περάσματα μέσα από την κορδέλα. Συνθέσεις με κορδέλα. • Τρόποι βελτίωσης της ευκαμψίας στη ρυθμική γυμναστική. • Συνδυασμοί με κορδέλα και στεφάνι για ομαδικά προγράμματα. • Εκμάθηση υποχρεωτικού προγράμματος με κορδέλα και ενημέρωση για τα στοιχεία του ατομικού προγράμματος που θα παρουσιαστεί στις εξετάσεις.
Λέξεις Κλειδιά
ρυθμική γυμναστική
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
  • πρακτική εξάσκηση
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις20,1
πρακτικό μάθημα240,9
Σύνολο261
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Σε όλη τη διάρκεια του κάθε εξαμήνου αξιολογείται η τακτική και ενεργή συμμετοχή στο μάθημα (20 %), ενώ στο τέλος του εξαμήνου διεξάγονται εξετάσεις στην πράξη (40 %) και τη θεωρία της Ρυθμικής Γυμναστικής (40 %). Oι φοιτήτριες εξετάζονται στο πρακτικό μέρος σε ατομικό πρόγραμμα με κορδέλα και υποχρεωτικές ασκήσεις στο στεφάνι και στις κορύνες, ενώ στο θεωρητικό μέρος την τεχνική και τη διδασκαλία των παραπάνω ενοτήτων. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία στις εξετάσεις είναι να επιτευχθεί οπωσδήποτε σε καθεμία από τις τρεις επιμέρους εξετάσεις τουλάχιστον ο βαθμός 5 (πέντε).
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
(1) ΡΥΘΜΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΕΥΓ. ΓΙΑΝΝΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣ. ΖΗΣΗ UNIVERSITY STUDIO PRESS Α.Ε 2001, (2) ΡΥΘΜΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Κ.ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΥ, Κ. ΚΑΡΑΔΗΜΟΥ, Ε. ΠΟΛΛΑΤΟΥ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ, 2008
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-06-2013