Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Περιεχόμενο Μαθήματος
Βασικές συνθήκες παραγωγής και ζήτησης στους βιομηχανικούς κλάδους. Εφαρμογή της θεωρίας της επιχείρησης σε συνεταιρισμούς και τις επιχειρήσεις κάτω από διαφορετικές δομές αγορών. Οικονομίες κλίμακας και κόστος παραγωγής. Συγκέντρωση. Λειτουργικότητα και ρόλος των συνεταιρισμών στις αγορές. Διαφήμιση-διαφοροποίηση. Επέκταση σε νέες δραστηριότητες. Έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων. Κάθετη ολοκλήρωση. Εμπόδια εισόδου στη βιομηχανία. Περιοριστική τιμολογιακή πολιτική. Συγχωνεύσεις πολιτική προστασίας του ανταγωνισμού.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Φώτης Π., (2013) Βιομηχανική Οργάνωση και Πολιτική Ανταγωνισμού, Εκδόσεις Προπομπός (προτεινόμενο σύγγραμμα).
Shepherd W.G. and Shepherd J. M. (2004), “The Economics of Industrial Organization” 5th edition, Long Grove: WaneLand press inc.
Cabral Luis, (2003) «Βιομηχανική Οργάνωση», Εκδόσεις Κριτική,
Ουσταπασίδης, Κ. (2000). «Εφαρμοσμένη Βιομηχανική Οργάνωση», Εκδόσεις ΖΥΓΟΣ, Θεσσαλονίκη.
Κατσουλάκος, Ι., (1998). «Θεωρία Βιομηχανικής Οργάνωσης», ΤΥΠΩΘΗΤΩ, Αθήνα.