Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα επιδιώκει να βοηθήσει τους/τις φοιτητές/ήτριες ως προς τα παρακάτω:
1. Να εξοικειωθούν με τις διάφορες όψεις της διδακτικής πράξης
2. Να αναγνωρίσουν τις επιλογές που έχουν όσον αφορά τη διαχείριση της τάξης, το σχεδιασμό του μαθήματος και την εφαρμογή του
3. Να αναπτύξουν την ανακλαστική ικανότητα προκειμένου να αξιολογήσουν τις διδακτικές επιλογές τους και να επιφέρουν τις απαραίτητες αλλαγές
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αυτό στοχεύει να βοηθήσει τους φοιτητές / τις φοιτήτριες να εξοικειωθούν με τις αρχές και τις τεχνικές της γλωσσικής διδασκαλίας. Στο πλαίσιο του μαθήματος θα συζητηθούν τρέχουσες θεωρίες γλωσσικής εκμάθησης και ευρήματα πρόσφατων ερευνών προκειμένου να μπορέσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες να συσχετίσουν τις θεωρίες αυτές με τις επιλογές και τις αποφάσεις που χρειάζεται να υλοποιήσουν στο πλαίσιο της διδακτικής πράξης. Το μάθημα θα καλύψει ένα ιδιαίτερα ευρύ φάσμα θεμάτων που σχετίζονται με τη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας σε μαθητές διαφορετικών ηλικιακών ομάδων (π.χ. διδασκαλία των δεξιοτήτων, του λεξιλογίου, της γραμματικής, διαχείριση της τάξης, σχεδιασμός μαθήματος, κλπ.) και θα παρουσιάσει καινοτόμες πρακτικές διδασκαλίας προκειμένου να ενθαρρύνει την εφαρμογή τους.
Λέξεις Κλειδιά
διδασκαλία, δεξιότητες, διδακτικό υλικό, μαθητές, μάθηση, διαχείριση τάξης
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Arnold, J., H. Puchta & M. Rinvolucri (2007). Imagine that! Cambridge: Cambridge University Press.
Bartels, N. (2005). Applied linguistics and language teacher education. Springer.
Cohen, L., L. Manion & K. Morrison (2002). A guide to teaching practice. London: Routledge/Falmer.
Fried-Booth, D. (2002). Project work. Oxford: Oxford University Press.
Harmer, J. (2001). The practice of English language teaching. London: Longman.
Hedge, T. (2002). Teaching and learning in the language classroom. Oxford: Oxford University Press.
Hess, N. (2001).Teaching large multilevel classes. Cambridge: Cambridge University Press.
Morgan, J. & M. Rincolucri (1987). Once upon a time: using stories in the language classrooms. Cambridge: Cambridge University Press.
Phillips, S. (2001). Young learners. Oxford: Oxford University Press.
Prodromou, L. (1992). Mixed ability classes. Macmillan.
Richards, J.C. & C. Lockhart (2001). Reflective teaching in second language classrooms. Cambridge: Cambridge University Press.
Scrivener, J. (2003). Teaching grammar. Oxford: Oxford University Press.
Scrivener, J. (2005). Learning teaching. A guidebook for English language teachers. Oxford: Macmillan.
Thornbury, S. (1999). How to teach grammar. Essex: Pearson Education Limited.
Thornbury, S. (2002). How to teach vocabulary. Essex: Pearson Education Limited.
Warjnryb, R. (2003). Stories: narrative activities for the language classroom. Cambridge: Cambridge University Press.
Wallace, M. (1998) Action research for language teachers. Cambridge: Cambridge University Press.