Γαλλική Γλώσσα IV: Προφορικός Λόγος IV

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓαλλική Γλώσσα IV: Προφορικός Λόγος IV / French language IV : Oral speech
Τίτλος στα ΓαλλικάLangue Française IV : Discours oral
ΚωδικόςΥ-ΓΛΩ-11
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006354

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓαλλική Γλώσσα IV: Προφορικός Λόγος IV
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Ώρες Συνολικά26
Class ID
600116366
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. ΚΡΥΣΤΑΛΛΗ Π. (Α-Ι)Πηνελόπη Κρυστάλλη
2. ΚΡΥΣΤΑΛΛΗ Π. (Κ-Μ)Πηνελόπη Κρυστάλλη
3. ΚΡΥΣΤΑΛΛΗ Π. (Ν-Ω)Πηνελόπη Κρυστάλλη
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Γενικών Γνώσεων
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Γαλλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ Ο φοιτητής θα είναι σε θέση - να κατανοεί την κεντρική ιδέα, τις συγκεκριμένες πληροφορίες και τις περισσότερες λεπτομέρειες ποικίλων προφορικών κειμένων. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ Ο φοιτητής θα είναι σε θέση - να κάνει σαφείς, λεπτομερείς περιγραφές και παρουσιάσεις σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά του με λεξιλογική ακρίβεια και ποικιλία. - να μιλήσει αυθόρμητα. - να φτιάξει μια αλυσίδα λογικών επιχειρημάτων. - να εξηγήσει μια γνώμη πάνω σε ένα σημαντικό ζήτημα δίνοντας τα υπέρ και τα κατά διαφόρων επιλογών. - κάνει μια παρουσίαση κάνοντας χρήση σημειώσεων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής: κοινωνιογλωσσολογική προσέγγιση ποικίλων προφορικών κειμένων. Επικέντρωση στη λεξιλογική ακρίβεια και ποικιλία, στην καταλληλότητα (των) γλωσσικών επιλογών, στη συνοχή και στη συνεκτικότητα του λόγου. Αναπτύσσεται επίσης η ευχέρεια λόγου.
Λέξεις Κλειδιά
κοινωνιογλωσσολογική προσέγγιση, λεξιλογική ακρίβεια, συνοχή, συνεκτικότητα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Εργαστηριακή Άσκηση261,0
Άλλο / Άλλα241,0
Σύνολο502
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συνεχής αξιολόγηση: Όλοι οι φοιτητές παρακολουθούνται κατά την εκτέλεση πρακτικών ασκήσεων ( τεστ) και κατ’ οίκον εργασίες.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Ecoute de radios francophones et TV;internet.
Τελευταία Επικαιροποίηση
02-12-2016