Νέα Εβραϊκή Γλώσσα-(Α2.2)

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΝέα Εβραϊκή Γλώσσα-(Α2.2) / Modern Hebrew (A2.2)
Κωδικός7780
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΘεολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΧρυσούλα Παπαδοπούλου
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600015284

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Θεολογίας (2013 έως σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 1
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-3

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΝέα Εβραϊκή Γλώσσα-(Α2.2)
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600125624
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Άλλη / Άλλες (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • 7777 Νέα Εβραϊκή γλώσσα- (Α1).1
  • 7778 Νέα Εβραϊκή Γλώσσα- (Α1).2
  • 7779 Νέα Εβραϊκή Γλώσσα-(Α2)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές μελετούν κι επεξεργάζονται κείμενα μεγαλύτερης έκτασης.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο πλαίσιο του μαθήματος «Νέα Εβραϊκή Γλώσσα- Α2.2» επικεντρωνόμαστε στη διδασκαλία των κάτωθι φαινομένων: α) σύνθετα ονόματα και καταστάσεις του ονόματος: status absolutus, status constructus, β) Ο παρελθοντικός χρόνος στις πέντε πλέον χρηστικές συζυγίες της εβραϊκής γλώσσας και στις κυριότερες υποκατηγορίες, γ) ο μελλοντικός χρόνος (εισαγωγή) και δ) εξαρτημένες προτάσεις. Οι φοιτητές μελετούν κείμενα μεγαλύτερης έκτασης, όπως βιογραφίες, άρθρα εφημερίδας, περιηγητικά κείμενα κ.τ.λ. Τους δίνεται η δυνατότητα να παρουσιάσουν γραπτά και προφορικά μία προαιρετική εργασία (συνήθως μία βιογραφία).
Λέξεις Κλειδιά
σύνθετα ουσιαστικά, καταστάσεις του ονόματος, παρελθοντικός χρόνος, μελλοντικός χρόνος, εξαρτημένες προτάσεις, άρθρα εφημερίδας, βιογραφία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Ήχος
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις502
Συγγραφή εργασίας / εργασιών50,2
Εξετάσεις200,8
Σύνολο753
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Δόικος, Δ. - Κωνσταντίνου, Μ. (2008). Γλωσσική ανάλυση της Πεντατεύχου. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Coffin, E. - Bolozky, S. (2005). A Reference Grammar of Modern Hebrew. Cambridge University Press Glinert, L. (1989). Modern Hebrew: An Essential Grammar. Cambridge University Press
Τελευταία Επικαιροποίηση
17-09-2019