ΔΑΣΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΑΣΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΙΙ / Forest Management II
Κωδικός056Υ
ΣχολήΓεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος
ΤμήμαΔασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 3ος / Διδακτορικό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID420000065

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 179
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό845

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΑΣΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία5
Class ID
600130631
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ικανότητα στη κατάρτιση σχεδίων διαχείρισης δασών και δασικών εκτάσεων με χρήση μαθηματικών διαδικασιών βελτιστοποίησης. Ικανότητα στο χωρικό σχεδιασμό δασικών πόρων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εισαγωγή: Λήψη αποφάσεων στη διαχείριση δασών και δασικών οικοσυστημάτων – διαδικασία λήψης αποφάσεων – κριτήρια αξιολόγησης και επιλογής εναλλακτικών σεναρίων– Μέθοδοι συνδυασμού και χρησιμοποίησης κριτηρίων. Δασικά Υποδείγματα (Μοντέλα). Εισαγωγή στις έννοιες: Γραμμικός προγραμματισμός – Προγραμματισμός στόχων – Δυναμικός προγραμματισμός. Ευρετικές μέθοδοι βελτιστοποίησης (Τυχαία αναζήτηση Λύσεων, Γενετικοί Αλγόριθμοι, Προσομοιωμένη ανόπτηση, απαγορευμένη μετάβαση). Χωρικός σχεδιασμός στη διαχείριση δασικών οικοσυστημάτων. Εφαρμογές στην επίλυση προβλημάτων διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων.
Λέξεις Κλειδιά
Δασική διαχείριση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Εργαστηριακές ασκήσεις με χρήση λογισμικού R. E-learning
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις802,7
Εργαστηριακή Άσκηση602
Εξετάσεις100,3
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Α. Βαθμός θεωρίας 60% Γραπτές εξετάσεις Β. Βαθμός εργαστηριακών ασκήσεων (40%) Παράδοση εργασιών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
https://elearning.auth.gr/course/view.php?id=8520
Τελευταία Επικαιροποίηση
23-04-2019