WRITING FOR THE PRINT MEDIA

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςWRITING FOR THE PRINT MEDIA / WRITING FOR THE PRINT MEDIA
ΚωδικόςIP2300
ΣχολήΟικονομικών και Πολιτικών Επιστημών
ΤμήμαΔημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΜαρίνα Τζωαννοπούλου
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600002050

Πρόγραμμα Σπουδών: Master of Arts in Digital Media, Communication and Journalism-R

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 6
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣEιδική Κατηγορία110
EUROPEAN JOURNALISM Eιδική Κατηγορία110
DIGITAL MEDIA, CULTURE AND COMMUNICATIONEιδική Κατηγορία110
RISK COMMUNICATION AND CRISIS JOURNALISM Eιδική Κατηγορία110

Πρόγραμμα Σπουδών: Master of Arts in Digital Media, Communication and Journalism

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣEιδική ΚατηγορίαΧειμερινή-0
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑEιδική Κατηγορία110
ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑEιδική Κατηγορία110
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΡΙΣΕΩΝEιδική Κατηγορία110

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςWRITING FOR THE PRINT MEDIA
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600132806
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
H συνειδητοποίηση της στενής σχέσης μεταξύ των διαφόρων αρχών, κριτηρίων και αξιών που υπόκεινται της επιλογής και της παρουσίασης της είδησης αφενός και της γλωσσικής τους έκφρασης, αφετέρου. H ανάπτυξη της γλωσσικής ευαισθησίας του φοιτητή, με απώτερο στόχο τη συνειδητή του επικέντρωση στη αρμόζουσα συγκινησιακή, κοινωνική, εξουσιαστική ή γνωστική περιοχή της γλωσσικής επίγνωσης και την ενίσχυση της ικανότητάς του επιλογής κατάλληλων γλωσσικών εκφράσεων. H ανάπτυξη της ικανότητας γραφής κειμένων που χαρακτηρίζονται από δημοσιογραφικό συνομιλιακό ύφος, (normal and friendly varieties of English). H ανάπτυξη της επίγνωσης της διάκρισης των ειδών γραφής που χαρακτηρίζουν τις ποιοτικές και τις λαϊκές εφημερίδες. H ανάπτυξη της δεξιότητας γραφής ειδήσεων και ιστοριών γενικότερου ενδιαφέροντος για τον ημερήσιο τύπο.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Διδασκαλία αρχών της έντυπης δημοσιογραφίας. Επικέντρωση και εξάσκηση στη γραφή άρθρων επικαιρότητας και τύπου 'ανθρώπινης ιστορίας' για τον αγγλόφωνο τύπο. Oι διαλέξεις, αναλύσεις και ποικίλες δραστηριότητες στην τάξη βασίζονται σε αυθεντικά κείμενα αγγλικών και αμερικανικών εφημερίδων και επικεντρώνονται στα παρακάτω: Στις γλωσσικές ποικιλίες, στη γλώσσα των εφημερίδων και στους κανόνες γραφής σύμφωνα με το AP Stylebook. Στις ειδήσεις (news stories) και τα άρθρα γενικότερου ενδιαφέροντος (feature stories). Στους δημοσιογραφικούς κανόνες και τεχνικές, σε σχέση με τη δομή, το ύφος, τις αξίες/κριτήρια επιλογής της είδησης, τα στοιχεία συνεκτικότητας του κειμένου και τη συνοχή.
Λέξεις Κλειδιά
έντυπη δημοσιογραφία, κριτήρια επιλογής της είδησης, γραφή είδησης
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση του προγράμματος PowerPoint στις διαλέξεις του μαθήματος. Χρήση του ηλεκτρονικού περιβάλλοντος e-learning.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων50
Συγγραφή εργασίας / εργασιών15
Σύνολο65
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Παρακολούθηση μαθημάτων και πρόοδος (40%). Τελική εξέταση 60%.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
The Associated Press Stylebook (2015). Associated Press. Bagnall, Nicholas (1993). Newspaper Language. Focal Press. Dominick, J.R. (2010). The Dynamics of Mass Communications: Media in the Digital Age. NJ: Mac-Graw Hill Education. Harris, G. & D. Spark (1995), 2nd edition. Practical Newspaper Reporting, Focal Press. Itule, B. D. and D. A. Anderson (1989), 2nd edition. News Writing and Reporting for Today's Media. New York: McGraw-Hill, Inc. Keeble, R. (1994). The Newspapers Handbook. London and New York: Routledge. Mencher, M. (1994), 6th edition. News Reporting and Writing. Wm. C. Brown Publishers. Metzler, K. (1997). Creative Interviewing. Boston: Allyn & Bacon. Stovall, J. G. (2009), 7th edition. Writing for the Mass Media. Boston: Pearson
Τελευταία Επικαιροποίηση
20-03-2016