Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αφορά τη δίγλωσση εκπαίδευση: Τύποι δίγλωσσης εκπαίδευσης, (π.χ. πλήρης / μερική εμβύθιση, ρόλοι και συνεργασία μεταξύ των καθηγητών γλώσσας και των καθηγητών άλλων ειδικοτήτων, δίγλωσσα ζητήματα εκπαίδευσης (αξιολόγηση και ειδικές ανάγκες), βασική εκπαίδευση και διγραμματισμός στην τάξη, πολιτικές δίγλωσσης εκπαίδευσης.
Λέξεις Κλειδιά
Τύποι δίγλωσσης εκπαίδευσης, διγραμματισμός, ρόλοι εκπαιδευτικών γλώσσας, προβλήματα και πολιτικές στην δίγλωσση εκπαίδευση
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Blackledge, A., Ed. (1994). Teaching Bilingual Children. Staffordshire, England, Trentham Books Limited.
Baker, C. (2001) Foundations of Bilingual Education and Bilingualism. Clevendon: Multilingual Matters.
Bhatia, T. K. & Ritchie, W. (2006) The Handbook of Bilingualism. London: Blackwell.
Clegg J. (1999) “Task Design in the Bilingual Secondary School.” Learning through a Foreign Language: Models, Methods, and Outcomes. Ed. J. Masih. London: Centre for Information on Language Teaching Research.
Coyle, D.; Hood, P. & Marsh, D. (2010) CLIL. Cambridge: Cambridge University Press.
Dafouz, E. & Guerini, M. C. (eds.) (2009) CLIL across Educational Levels. Madrid: Richmond / Santillana.
García, O. & Baker, C. (eds.) (2007) Bilingual Education. An Introductory Reader. Clevendon: Multilingual Matters.
Harmers, J., and M. H. A. Blanc (2000) Bilinguality and Bilingualism. 2nd ed. Cambridge: Cambridge UP.
Lasagabaster, D. & Ruiz de Zarobe, Y. (eds.) (2010) CLIL in Spain. Implementation, Results and Teacher Training. Newcastle: Cambridge Scholars.
Snow, M. A., and D. M. Brinton (1997) The Content-Based Classroom. New York: Longman.