Διδασκαλία Δεύτερης/ Ξένης Γλώσσας σε Μικρούς Μαθητές

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔιδασκαλία Δεύτερης/ Ξένης Γλώσσας σε Μικρούς Μαθητές / Teaching Foreign Languages to Young Learners
ΚωδικόςΕΔΞΓ 571
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600016515

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 15
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Εκμάθηση και Διδασκαλία Ξένης ΓλώσσαςΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔιδασκαλία Δεύτερης/ Ξένης Γλώσσας σε Μικρούς Μαθητές
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600132975
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
• η κατανόηση των διδακτικών μεθόδων που εφαρμόζονται σε τάξεις με παιδιά, • η ανάπτυξη ικανότητας για επιλογή της πιο κατάλληλης διδακτικής διαδικασίας για παιδιά, • η εκτίμηση των αρχών για την ανάπτυξη γνώσης ανάγνωσης και γραφής.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα πραγματεύεται τη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας σε ηλικίες παιδιών που φοιτούν στο δημοτικό σχολείο. Ειδικότερα τα θέματα που καλύπτονται σχετίζονται με το πώς σκέφτονται και μαθαίνουν τα παιδιά και την εφαρμογή αποτελεσματικών τεχνικών για καλύτερα αποτελέσματα σ’ό,τι αφορά την εκμάθηση της ξένης γλώσσας. Συνεπώς είναι απαραίτητη μια εξέταση των τάσεων που διαμορφώνονται παγκοσμίως στη διδασκαλία της Αγγλικής σε μικρούς μαθητές, των διδακτικών τεχνικών και της αξιολόγησης που υιοθετείται. Περαιτέρω, το μάθημα παρέχει ένα πλαίσιο για τη διάρθρωση της σκέψης σχετικά με την εκμάθηση της γλώσσας από παιδιά και τη θεώρηση στρατηγικών διδασκαλίας για μια αποτελεσματική διδασκαλία της ξένης γλώσσας στα μικρά παιδιά.
Λέξεις Κλειδιά
παιδιά, διδασκαλία ξένης γλώσσας, δεξιότητες, έρευνα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων782,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών1585,7
Σύνολο27510
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Brewster, J., Ellis, G., and Girard, D. 2002. The Primary English Teacher's Guide. Penguin. Browne, A. 2002. Developing Language and Literacy 3-8. Paul Chapman. Brumfit, C., Moon, J. and Tongues, R. (eds.), 1991. Teaching English to Children. Harper-Collins. Cameron, L. 2001. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge University Press. Donaldson, M. 1978. Children’s Minds. Fontana Press. Driscoll, P. and Frost, D. (Eds) 1999. The Teaching of Modern Foreign Languages in the Primary School. Routledge. Dunn, O. 1983. Beginning English with Young Children. Macmillan. Dunn, O. 1984. Developing English with Young Learners. Macmillan. Dunn, O. 2012. Introducing English to Young Children: Spoken Language. North Star ELT. Ellis, G. and Brewster, J. 1991. The Storytelling Handbook for Primary Teachers. Penguin. Gonzalez Davies, M. and Tarrona, A. (Eds) 2012. New Trends in Early Foreign Language Learning: The Age Factor, CLIL and Languages in Contact. Bridging Research and Good Practices. Cambridge Scholars. Hurrell, A. and Satchwell, P. (Eds) Reflections on Modern Languages in Primary Education: Six UK Case Studies. CILT. Kang Shin, J. and Crandall, J. 2014. Teaching Young Learners English: From Theory and Practice. National Geographic Learning & Heinle.
Τελευταία Επικαιροποίηση
06-12-2018