Σχεδιασμός και Αξιολόγηση Διδακτικού Υλικού

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣχεδιασμός και Αξιολόγηση Διδακτικού Υλικού / Σχεδιασμός και Αξιολόγηση Διδακτικού Υλικού
ΚωδικόςΕΔΞΓ 573
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600016517

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Εκμάθηση και Διδασκαλία Ξένης ΓλώσσαςΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣχεδιασμός και Αξιολόγηση Διδακτικού Υλικού
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Class ID
600132977
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
-μαθαίνουν να αξιολογούν και να επιλέγουν με βάση συγκεκριμένα κριτήρια το υλικό που σχεδιάζεται για τους μαθητές - είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να οργανώνουν κατάλληλο υλικό για τη διδασκαλία -αναπτύσσουν δεξιότητες για την επιλογή , την αξιολόγηση και το σχεδιασμό εκπαιδευτικού υλικού -είναι σε θέση να προγραμματίσουν και να οργανώσουν κατάλληλο υλικό για τη διδασκαλία -κατανοούν μια ποικιλία τεχνικών για την αξιολόγηση υλικών -αποκτούν την ικανότητα να διαφοροποιούν το υλικό τους
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα καλύπτει τις τεχνικές και τις αρχές για την δημιουργία, επιλογή και αξιολόγηση διδακτικού υλικού . Εκπαιδεύει τους μαθητές να προσαρμόσουν το υλικό με διάφορους τρόπους και συζητλωνται τα κριτήρια και οι παράμετροι για δημιουργία και επιλογή εκπαιδευτικού υλικού.
Λέξεις Κλειδιά
δημιουργία, επιλογή, διδακτικό υλικό
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων782,8
Εκπόνηση μελέτης (project)1585,7
Σύνολο27510
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εργασίες και δημιουργία υλικού.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Allwright, R.L. (1981) What do we want teaching materials for? ELTJ. 36/1. Grant, N. (1987) Making the most of your textbook. London: Longman. Green, K. (2004) Enhancing a Differentiated Curriculum Through the Use of Thinking Strategies. VAGTC 14/2. Harwood, N. (2010). English Language teaching materials: Theory and Practice. Cambridge: CUP. Hewings, M. (1991) The interpretation of illustrations in ELT materials. ELTJ. 45/3. Hutchison, T. and Torres, E. (1994) The textbook as agent of change. ELTJ, 48/4. Johnson, K. (2003) Designing Language Teaching Tasks. Basingstoke: Palgrave Leach, R. and Deason, P. (1992) Making, Using and Adapting materials. Cambridge: National Extension College. McGrath, I (2002) Materials Evaluation and Design for Language Teaching Edinburgh: Edinburgh University Press. Peacock, M (1997) The effect of authentic materials on the motivation of EFL learners. ELTJournal 51/2:144-156. O’Neill, R. (1982) Why use textbooks? ELTJ. 36/2. Sheldon, L. (1988) Evaluating ELT textbooks and materials. ELTJ. 42/4. Tomlinson, B. (ed) (2003). Developing Materials for Language Teaching.London: Continuum. Tomlinson, B. (1998) Materials Development in Language Teaching. (ed) Cambridge: Cambridge University Press. Tomlinson, B. & H. Masuhara (eds) (2010). Research for Materials development in language learning: evidence for best practice. London: Continuum
Τελευταία Επικαιροποίηση
08-11-2018