Επιβλεπόμενη Έρευνα στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕπιβλεπόμενη Έρευνα στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία / Supervised Research in Applied Linguistics
ΚωδικόςΕΔΞΓ 598
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600016527

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕπιβλεπόμενη Έρευνα στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Class ID
600132988
Τύπος Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Πραγματοποίηση μικρής κλίμακας έρευνας Οργάνωση ιδεών και αποτελεσμάτων
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο πλαίσιο του μαθήματος, οι φοιτητές πραγματοποιούν έρευνα σε ζητήματα εκπαίδευσης υπό την επίβλεψη διδάσκοντα. Στο τέλος του εξαμήνου, οι φοιτητές υποβάλλουν ερευνητική εργασία έκτασης 5.000 λέξεων, η οποία μπορεί ανάμεσα σε άλλα να εστιάσει σε βιβλιογραφική επισκόπηση, παρουσίαση και συζήτηση εμπερικών δεδομένων, αλλά και στην ανάλυση κάποιου φαινομένου υπό το πρίσμα ενός συγκεκριμένου θεωρητικού πλαισίου.
Λέξεις Κλειδιά
έρευνα, εκπαίδευση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων782,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών1977,2
Σύνολο27510
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Έκθεση/Αναφορά 100%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Fabb, N., & Durant, A. (1993). How to write essays, dissertations and theses in literary studies. Longman. Lester, J. D. (2014). Writing Research Papers: A complete guide (15th ed.), Pearson. Trimmer, J. F. (2000). Writing with a purpose (14th ed.) Cengage Learning.
Τελευταία Επικαιροποίηση
18-12-2023