Χρήση Τεχνολογίας στον Σχεδιασμό Μαθημάτων και στην Αξιολόγηση

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΧρήση Τεχνολογίας στον Σχεδιασμό Μαθημάτων και στην Αξιολόγηση / Integrating Technology in Course Design and Assessment
ΚωδικόςΕΚΠ 517
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600016538

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΓΛΩΣΣΑ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΧρήση Τεχνολογίας στον Σχεδιασμό Μαθημάτων και στην Αξιολόγηση
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Class ID
600132997
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
-Εξοικείωση με το χώρο της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας - Προσέγγιση των διδακτικών και μαθησιακών δυνατοτήτων που προσφέρει η αξιοποίηση των υπηρεσιών του Διαδικτύου στην εκπαίδευση -Κατανόηση βασικών εννοιών, αρχών και διαδικασιών του διδακτικού σχεδιασμού -Επιμόρφωση σε θέματα ζητημάτων σχεδιασμού, ανάπτυξης, επιλογής, χρήσης και αξιολόγησης ποικίλων διδακτικών μέσων και υλικών μάθησης με έμφαση στην παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα στοχεύει στην πρακτική κατανόηση ζητημάτων που αναφέρονται στην αξιοποίηση παραδοσιακών και σύγχρονων εκπαιδευτικών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη, και η συστηματική αντιμετώπιση των διαδικασιών σχεδιασμού, δημιουργίας, χρήσης, αξιολόγησης και διαχείρισης ποικίλων διδακτικών μέσων και υλικών μάθησης.
Λέξεις Κλειδιά
ΤΠΕ, υπολογιστές, διάδραση, δίκτυο
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων782,8
Εκπόνηση μελέτης (project)1585,7
Σύνολο27510
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εξετάσεις και σχεδιασμός και παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού με τη χρήση της Τεχνολογίας. Παρουσίαση στην τάξη.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Chiong, C., & C. Shuler. (2010). “Learning: Is There an App for That? Investigations of Young Children’s Usage and Learning with Mobile Devices and Apps.” New York: The Joan Ganz Cooney Center at Sesame Workshop. http://pbskids.org/read/files/cooney_learning_apps.pdf. Clements, D.H., & J. Sarama. (2003b). ‘Young Children and Technology: What Does the Research Say?’ Young Children 58 (6): 34–40. Felix, U. (1999). Exploiting the Web for language teaching: selected approaches. ReCALL, 11 (1), 3037. Haugland, S. W. (2000). Early childhood classrooms in the 21st century: Using computers to maximize learning. Young Children, 55 (1), 1218. Haugland, S.W. (2000). ‘What Role Should Technology Play in Young Children’s Learning? Part 2.’ Young Children 55 (1): 12–18. McCarrick, K., & X. Li. (2007). “Buried Treasure: The Impact of Computer Use on Young Children’s Social, Cognitive, Language Development and Motivation.” AACE Journal 15 (1): 73–95. Milton, J., Jonsen, S., Hirst, S. & S. Lindenburn (2012) Foreign language vocabulary development through activities in an online 3D environment, The Language Learning Journal, 40(1), 99112. NirGal, O., & P.S. Klein. (2004). “Computers for Cognitive Development in Early Childhood—The Teacher’s Role in the Computer Learning Environment.” Information Technology in Childhood Education Annual, 2004, 97–119. Warschauer, M. (Ed.). (1995). Virtual Connections: Online activities and projects for networking languagelanguage learners. University of Hawaii: Second Language Teaching & Curriculum Center. Warschauer, M., Schetzer, H., & Meloni, C. (2000). Internet for English Teaching. Alexandria, VA: Teachers of English to Speakers of Other Languages, Inc.
Τελευταία Επικαιροποίηση
08-11-2018