Γαλλική Γλώσσα V: Τύποι και είδη γραπτού λόγου Ι

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓαλλική Γλώσσα V: Τύποι και είδη γραπτού λόγου Ι / French language V : Text types and genres
Τίτλος στα ΓαλλικάLangue Française V : Genre et types de discours écrits I
ΚωδικόςΥ-ΓΛΩ-15
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Γνωστικό ΑντικείμενοΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΠΠΔΕ 3
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006362

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2010-2020)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 133
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό533

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓαλλική Γλώσσα V: Τύποι και είδη γραπτού λόγου Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600147953
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. A (A-M) Αλεξανδρίδου Β.Βασιλικη Αλεξανδριδου
2. Β (Ν-Ω) Μουσούρη Ε.Ευαγγελία Μουσούρη

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΣχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας
ΌροφοςΥπόγειο 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 1 (107)
ΗμερολόγιοΤρίτη 08:30 έως 11:00
ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 102 Α (135)
ΗμερολόγιοΠέμπτη 11:00 έως 13:30
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Γαλλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Αναγνώριση,εντοπισμός και διάκριση μεταξύ των διαφόρων ειδών γραπτού λόγου. Κριτική θεώρηση παραγωγής ειδών γραπτού λόγου. Εξοικείωση με στρατηγικές κατανόησης γραπτών κειμένων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ανάπτυξη δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής γραπτών κειμένων. Επικέντρωση στην λεξιλογική ακρίβεια και στην καταλληλότητα των γλωσσικών επιλογών,στην συνοχή του λόγου.
Λέξεις Κλειδιά
γραπτός λόγος, κατανόηση, παραγωγή
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις130,5
Εργαστηριακή Άσκηση261,0
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων80,3
Συγγραφή εργασίας / εργασιών783,1
Σύνολο1255
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση των φοιτητών βασίζεται στην ενεργό συμμετοχή τους και σε ένα ορισμένο αριθμό γραπτών δοκιμασιών κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και την πραγματοποίηση μίας τελικής αναστοχαστικής εργασίας.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Adam J.-M., 2005, L'analyse textuelle. Introduction à l'analyse textuelle des discours, Armand Colin, Paris. Kerbrat-Orecchioni C., 2005, Le discours en interaction, Armand Colin, Paris. Maingueneau D., 2007, Analyser les textes de communication, Armand Colin, Paris.
Τελευταία Επικαιροποίηση
22-12-2019